autor: Janusz Burda
I.G.I. 2: Covert Strike – kolejne szczegóły na temat trybu multiplayer
Codemasters ujawnił kolejne szczegóły na temat trybu multiplayer zaimplementowanego w będącej obecnie w fazie produkcji i mającej trafić na półki sklepowe we wrześniu tego roku gry akcji/FPS – I.G.I. 2: Covert Strike.
Codemasters ujawnił kolejne szczegóły na temat trybu multiplayer zaimplementowanego w będącej obecnie w fazie produkcji i mającej trafić na półki sklepowe we wrześniu tego roku gry akcji/FPS – IGI 2: Covert Strike.
Po pierwsze dostępny tryb multiplayer zorientowany będzie na walkę zespołową pomiędzy zespołami składającymi się z maksymalnie ośmiu graczy każdy.
Aby pozytywnie zakończyć misję na swoją korzyść trzeba będzie wykonać kilka zadań np. włamać się do wrogiego satelity i wystrzelić prom, zbombardować rafinerię przeciwnika, eskortować konwój, itp.
Bardzo istotnym elementem będzie odpowiedni rekonesans – połączono w ten sposób konieczność cichej penetracji wrogich terenów i bezpośredniej walki.
Zastosowany engine pozwoli na bardzo szczegółowe odwzorowanie zarówno terenów za zewnątrz jak i wewnątrz różnego typu budynków.
Kamery, zdalnie sterowane działka, elektroniczne drzwi, itd. pozwolą danej drużynie przejąć kontrolę nad danym terenem i będą jednym z istotniejszych czynników pozwalających na utrzymanie przewagi nad przeciwnikiem.
Każdy gracz posiadać będzie określoną ilość gotówki którą mógł będzie zużyć na zakup lepszego wyposażenia (30 typów broni, specjalistyczne wyposażenie dodatkowe, itp.). W przypadku śmierci będzie mógł ja również wydać na natychmiastowy powrót do gry. Koszt „szybkiego powrotu” do gry będzie malał z czasem do zera co pozwoli graczowi na nowe możliwości taktyczne – szybki powrót z małą ilością gotówki a tym samym ograniczonymi możliwościami zakupu nowego wyposażenia, bądź też nieco późniejsze ponowne włączenie się do gry ale już z o wiele większą ilością pieniędzy a tym samym możliwościami zakupu sprzętu.