autor: Tomasz Pyzioł
Horizons z dostępem bezprzewodowym
Już od dawna nie było żadnych nowych informacji o Horizon: Empires of Istaria, projekcie massive multilayer online cRPG zespołu Artifact Entertainment, którego polscy gracze powinni kojarzyć z grą Demise: Raise of the Ku’tan. Wiadomo, że rynek masowych gier sieciowych to jedna z najbardziej dochodowych i najprężniej rozwijających się gałęzi branży gier komputerowych. Nic więc dziwnego, iż producenci dwoją się i troją by wymyślić coś lepszego od konkurencji aby w ten sposób przyciągnąć jak największą liczbę graczy płacących abonament. Według Artifact Entertainemnt pomysłem na sukces ma być możliwość korzystania z gry zarówno online jak i bezprzewodowo.
Już od dawna nie było żadnych nowych informacji o Horizon: Empires of Istaria, projekcie massive multilayer online cRPG zespołu Artifact Entertainment, którego polscy gracze powinni kojarzyć z grą Demise: Raise of the Ku’tan. Wiadomo, że rynek masowych gier sieciowych to jedna z najbardziej dochodowych i najprężniej rozwijających się gałęzi branży gier komputerowych. Nic więc dziwnego, iż producenci dwoją się i troją by wymyślić coś lepszego od konkurencji aby w ten sposób przyciągnąć jak największą liczbę graczy płacących abonament. Według Artifact Entertainemnt pomysłem na sukces ma być możliwość korzystania z gry zarówno online jak i bezprzewodowo.
Horizons będzie wiec pierwszą grą MMOcRPG, w której zaimplementowana zostanie możliwość grania w czasie podróży. W trybie połączenia bezprzewodowego można będzie jednak wykorzystać tylko niektóre możliwości rozgrywki, jak chat z innymi graczami, obsługa gildii, ustawianie misji czy zarządzanie i rozwój własnej postaci. Nad wprowadzeniem tych funkcji do gry pracuje firma Froghop. Warto przypomnieć, że grę finansuje i zamierza wydać koreańska firma NCSoft, a przy produkcji współpracuje Richard Garriot, słynny Lord British, twórca serii Ultima i pomysłodawca Ultima Online.