Hitman - obejrzyj 15-minutową prezentację z konwentu PAX Prime
W sieci pojawił się zapis 15-minutowej prezentacji gry Hitman. Możemy na niej zobaczyć powrót do korzeni cyklu, czyli wielkich map i pełnej swobody wykonywania zadań.
- Deweloper: IO Interactive
- Platforma: PC, PS4, XONE
- Gatunek: skradanka
- Data premiery: grudzień 2015 r.
Po lekko rozczarowującym Hitman: Absolution oczy fanów skradanek zwrócone są obecnie w stronę następnej odsłony cyklu, zatytułowanej po prostu Hitman, w nadziei, że gra zdoła dorównać wspaniałemu Hitman: Blood Money. Możliwe, że te oczekiwania zostaną zaspokojone. Ludzie ze studia IO Interactive, stawili się na trwający obecnie konwent PAX Prime z całkiem zaawansowaną wersją alfa i zapis prezentacji jednej z misji został właśnie wypuszczony do sieci. Możemy na nim obejrzeć poziom umiejscowiony w Paryżu, podczas pokazu mody. Filmik trwa piętnaście minut, opatrzony jest komentarzem twórców i daje całkiem niezłe pojęcie o kierunku, w jakim zmierza nowy Hitman. Przede wszystkim jednak to, co na nim widać zapewnia sporo powodów do optymizmu.
Po klaustrofobicznym Hitman: Absolution seria powróci do dużych map o otwartej strukturze. Co więcej, gra ma zaoferować największe poziomy w historii cyklu. Każdy z nich zostanie zaprojektowany tak, aby sprawiał wrażenie autentycznej lokacji ze świata rzeczywistego. Ważnym tego elementem będą dynamiczne i realistyczne reakcje postaci na nasze działania.
Zgodnie z najlepszymi tradycjami serii, w grze mapy zostaną zaprojektowane tak, aby oferowały multum sposobów na ukończenie misji. Autorzy twierdzą, że dla nich każda lokacja musi być niczym ser szwajcarski, czyli pełna dziur, przez które gracz będzie mógł się dostać do istotnych miejsc. Jednocześnie obiecują, że podczas eksploracji nie trafimy na ślepe zaułki, wymuszające wczytanie misji od nowa i otrzymamy multum sposobów na naprawienie własnych błędów.
Twórcy obiecują też znacznie rozszerzone możliwości zabijania za pomocą otoczenia i mapy zostaną gęsto zapełnione różnorodnymi obiektami, które sprytnie wykorzystane umożliwią pozbawienie celów życia. Powróci także system symulacji tłumów. Na niektórych poziomach znajdować się ma kilkaset postaci (dla porównania, w Hitman Absolution było to maksymalnie kilkadziesiąt) i każda z nich posiadać będzie własny moduł sztucznej inteligencji, pozwalający jej dynamicznie reagować na wydarzenia, nawet jeśli gracz nie będzie tego świadkiem.
Przypomnijmy, że premiera szóstej odsłony cyklu Hitmana planowana jest na 8 grudnia 2015 roku, a gra ukaże się na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4. Początkowo zlecenia będziemy wykonywali tylko w kilku lokacjach, a kolejne mają być regularnie dodawane w formie aktualizacji.