Hironobu Sakaguchi wypowiada się na temat Lost Odyssey
Hironobu Sakaguchi, prezes firmy Mistwalker, ujawnił pierwsze szczegółowe informacje na temat gry Lost Odyssey, jednej z najbardziej oczekiwanych pozycji z gatunku jRPG. Doszło do tego w trakcie wywiadu udzielonego dziennikarzom japońskiego magazynu Famitsu.
Hironobu Sakaguchi, prezes firmy Mistwalker, ujawnił pierwsze szczegółowe informacje na temat gry Lost Odyssey, jednej z najbardziej oczekiwanych pozycji z gatunku jRPG. Doszło do tego w trakcie wywiadu udzielonego dziennikarzom japońskiego magazynu Famitsu.
Po pierwsze, gra będzie działać jedynie w 30 klatkach na sekundę. Zanim jednak zaczniecie wieszać na kimś psy miejcie na uwadze fakt, że Sakaguchi zarzeka się, iż oprawa graficzna Lost Odyssey (możecie ją zobaczyć na dołączonych skanach) nie będzie tak naprawdę odbiegać od tego, co będziemy mogli zaobserwować w renderowanych filmach ukazujących rozwój fabuły.
Sakaguchi opisał również innowacyjny system walki, który zostanie zaimplementowany do LO. Będzie się on charakteryzował dosyć oryginalnym podejściem do śmierci przeciwników. Każdy pokonany wróg będzie bowiem niejako wspierał swych towarzyszy przekazując im swoje umiejętności. Hironobu powiedział również, że głównego bohatera LO nie będzie można tak naprawdę uśmiercić. Co się kryje za tym stwierdzeniem? Przekonamy się już wkrótce. Pozostałe kwestie związane z prowadzeniem starć będą konwencjonalne i nie będą odbiegać od klasycznych rozwiązań, charakterystycznych dla japońskiej odmiany gier RPG.
Sakaguchi wspomniał również, że podczas zbliżających się targów Tokyo Game Show 2006 będzie można przetestować 60-minutową wersję demonstracyjną Lost Odyssey. Następnie zostanie ona udostępniona czytelnikom magazynu Famitsu. Być może trafi także do serwisu Xbox Live Marketplace.
Lost Odyssey zostanie wydane w przyszłym roku. Jeszcze w tym doczekamy się natomiast premiery innej gry studia Mistwalker – Blue Dragon – która zostanie wydana, podobnie jak LO, jedynie na konsolę Xbox 360.