Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 lipca 2017, 11:45

autor: Adrian Werner

Hidden Dragon: Legend – zapowiedziano chińską platformówkę 2.5D

Firma Oasis Games zapowiedziała Hidden Dragon: Legend, czyli osadzoną w realiach starożytnych Chin platformówkę z rozbudowanym systemem walki, która w przyszłym miesiącu trafi na konsolę PlayStation 4.

HIDDEN DRAGON: LEGEND W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: MegaFun Games
  2. Wydawca: Oasis Games
  3. Gatunek: platformówka
  4. Platforma: PS4
  5. Data premiery: sierpień 2017 r.

Chińska firma Oasis Games, specjalizująca się w przeglądarkowych produkcjach free-to-play, od pewnego czasu coraz mocniej inwestuje w tradycyjne gry konsolowe. Najnowszym tego owocem będzie Hidden Dragon: Legend, czyli platformówka 2.5D studia MegaFun Games, która zmierza na PlayStation 4. Na premierę nie będziemy musieli czekać długo, gdyż zaplanowana ona została na sierpień tego roku.

Akcja gry toczyć się będzie w fantastycznej wersji starożytnych Chin. Fabuła obracać się ma wokół potężnego magicznego przedmiotu w postaci tzw. Smoczego Kotła, zapewniającego nadludzkie moce, ale za cenę poczytalności. Gracz wcieli się w wojownika, który na skutek machinacji tajemniczej organizacji został przeobrażony za pomocą tego artefaktu w bezmyślną maszynę do zabijania. Gdy odzyskuje wreszcie władzę nad własnym ciałem i umysłem, postanawia zemścić się na tych, którzy go wykorzystali.

Hidden Dragon: Legend – zapowiedziano chińską platformówkę 2.5D - ilustracja #1

Hidden Dragon: Legend będzie platformówką 2.5D, co oznacza, że grafika wykonana zostanie w 3D, ale mechanika rozgrywki pozostanie dwuwymiarowa. Podczas zabawy gracze będą przemierzali obszerne mapy, unikali pułapek i przeszkód, zbierali przedmioty oraz przede wszystkim eliminowali hordy wrogów. Gra położy duży nacisk na potyczki, oferując rozbudowany system walki, umożliwiający wykonywanie wielu typów ruchów, ataków specjalnych oraz kombosów.

Kampanię urozmaicą starcia z bossami oraz okazjonalne zagadki logiczne. Nie zabraknie również systemu rozwoju, pozwalającego na ulepszanie zdolności bojowych bohatera w ramach drzewka umiejętności. Gracze będą także gromadzili coraz potężniejsze uzbrojenie oraz tzw. kamienie duszy, umożliwiające odblokowanie nowych kombosów.

  1. Oasis Games – strona oficjalna

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej