Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 czerwca 2021, 12:20

Marvel’s Guardians of the Galaxy będzie korzystać z Denuvo

Firma Square Enix, wydawca Marvel’s Guardians of the Galaxy potwierdziła, że gra będzie korzystać z zabezpieczeń Denuvo. To samo rozwiązanie zostanie zastosowane w grze Humankind wydawanej prez Segę.

W SKRÓCIE:
  1. Marvel’s Guardian of the Galaxy będzie korzystać z zabezpieczeń Denuvo. Tak zapowiedziała firma Square Enix - wydawca gry.
  2. To rozwiązanie pojawi się również w grze Humankind.

Podczas niedawno zakończonych targów E3 zapowiedziano Marvel’s Guardians of the Galaxy. Będzie to trzecioosobowa gra akcji single-player stawiająca na opowiadanie historii. Co ciekawe, tytuł ma być pozbawiony wszelkich mikropłatności (!) bądź DLC. Dziś wiemy już także, że growi Strażnicy Galaktyki będą korzystać z antypirackich zabezpieczeń Denuvo.

Denuvo pojawi się również w grze Humankind, historycznej strategii turowej produkcji Amplitude Studios. Tytuł przypomina gry z serii Civilization - podobnie jak tam, naszym zadaniem jest rozwijanie naszej społeczności przez kolejne wieki. Zdaniem wielu „Humankind będzie czymś więcej, niż tylko kolejnym klonem Cywilizacji”.

Marvel’s Guardians of the Galaxy będzie korzystać z Denuvo - ilustracja #1
Czy gracze znów będą się skarżyć na wpływ Denuvo względem wydajności?

Gracze skarżą się, że kontrowersyjne rozwiązania Denuvo negatywnie wpływają na jakość i płynność rozgrywki. Zastanawiające jest, jak na pojawienie się tego systemu zareagują fani, którzy już nie mogą się doczekać na obie te produkcje.

Przypomnijmy - Guardians of The Galaxy ukaże się 26 października na PC, PlayStation 4, Xboksie One, PlayStation 5 oraz Xboksach Series X/S, z kolei Humankind zadebiutuje 17 sierpnia wyłącznie na PC.

Michał Ciężadlik

Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

więcej