Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 listopada 2004, 11:13

Grywalne demo BloodRayne 2 już dostępne!

W dniu wczorajszym koncern Majesco opublikował pierwsze, grywalne demo swojej najnowszej produkcji, zatytułowanej BloodRayne 2. Wszyscy zainteresowani dalszymi losami ponętnej dhampirzycy mogą sprawdzić grę w działaniu, siejąc zniszczenie w jednym z udostępnionych poziomów o nazwie The Mansion.

W dniu wczorajszym koncern Majesco opublikował pierwsze, grywalne demo swojej najnowszej produkcji, zatytułowanej BloodRayne 2. Wszyscy zainteresowani dalszymi losami ponętnej dhampirzycy mogą sprawdzić grę w działaniu, siejąc zniszczenie w jednym z udostępnionych poziomów o nazwie The Mansion.

BloodRayne 2 to sequel świetnej gry akcji/TPP autorstwa zespołu developerskiego Terminal Reality, której rynkowy debiut miał miejsce w maju 2003 roku. Po raz kolejny wcielamy się w postać tytułowej BloodRayne - pół-człowieka, pół-wampira - która walczy z ponadnaturalnymi siłami zagrażającymi światu.

Fabuła drugiej części przedstawia się następująco: niejaki Kagan, bardzo wpływowy współpracownik hitlerowców, został zabity na krótko przed wojną i to właśnie naszą heroinę oskarżono o popełnienie tego morderstwa. Przez kolejne sześćdziesiąt lat, Rayne walczyła ze swoimi „braćmi” i „siostrami” wampirami. Pozostałe przy życiu osobniki postanowiły założyć organizację zwaną Cult of Kagan, która za główny cel postawiła sobie wypełnienie woli „ojca” – cały świat powinny zalać fale wampirów, zaś ludzie mają stać się zwierzyną łowną dla nowych panów. W rękach członków owej organizacji znalazła się tajemnicza substancja o nazwie „The Shroud”, która po użyciu sprawia, iż promienie słoneczne stają się nieszkodliwe dla wampirów. Nadchodzi nowa, straszna „wampirza era”, a tylko BloodRayne może ocalić świat przed klęską...

Więcej informacji na temat BloodRayne 2 znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier, natomiast wspomniane demo dostępne jest tutaj.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej