Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 sierpnia 2024, 23:04

Greedfall 2 na zwiastunie z fragmentami rozgrywki i walki. Obszerny materiał pokazuje główne aspekty gry

Długi gameplay trailer RPG GreedFall 2 uprzyjemnił dzisiejszy Future Games Show. Twórcy przybliżyli system walki, który mocno „pachnie” tym z Dragon Age: Origins.

Źródło fot. Spiders.
i

Trwający Future Games Show przyniósł nowy gameplay trailer RPG GreedFall II: The Dying World. Fragmenty rozgrywki zostały przeplecione przerywnikami filmowymi, a całość przybliżyła fabułę (aczkolwiek w tej kwestii zostało powtórzone to, co już wiemy) i przerobiony względem „jedynki” system walki.

Mamy do czynienia z dość zabawną sytuacją, gdyż Dragon Age: The Veilguard, nadchodząca odsłona serii RPG znanej z taktycznego podejścia do starć, skupi się na akcji. Tymczasem GreedFall, który to cykl jest mocno inspirowany ową marką studia BioWare, zdecydowanie stawia na taktyczny system pojedynków.

W szczególności wydaje się on zbliżony do tego z Dragon Age: Origins. Otrzymamy pełną kontrolę nad towarzyszami, którymi pokierujemy w czasie rzeczywistym bądź korzystając z aktywnej pauzy. Ponadto nasi kompani będą mieli drzewka umiejętności – rozdysponujemy w nich punkty, a jeśli uznamy, że podjęliśmy błędną decyzję, wybory da się bez problemu zresetować.

Dla przypomnienia dodam również, że GreedFall II: The Dying World pozwoli szczegółowo sprecyzować, z jak dużym wyzwaniem będziemy mieć do czynienia. Określimy nie tylko ogólny poziom trudności, ale także otrzymywane i zadawane obrażenia. Da się nawet włączyć opcję, by bohaterowie byli nietykalni, co poznawanie fabuły uczyni całkowicie bezstresowym.

GreedFall II: The Dying World zadebiutuje 24 września 2024 r. w Steam Early Access. W roku 2025 gra wyjdzie również na PS5 i XSX/S, już w pełnej wersji.

Hubert Śledziewski

Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

więcej