Gran Turismo 7 znów hojnie obdarowane darmową zawartością; będzie śmigać w 120 fps [Aktualizacja]
Dobra passa Gran Turismo 7 trwa – studio Polyphony Digital serwuje kolejną obfitą porcję darmowej zawartości w aktualizacji 1.31. Jutro rano do gry trafią m.in. dwa nowe warianty toru Nurburgring i pięć samochodów (w tym rodzinna Toyota i dwa kultowe Porsche).
Aktualizacja
Patch 1.31 jest już dostępny do pobrania. Jeśli wydaje Wam się, że oryginalna wersja tej wiadomości była podejrzanie entuzjastyczna, uprzejmie donoszę, iż wgląd w pełną listę zmian aktualizacji trochę ten entuzjazm gasi. Jest też jednak intrygujący aspekt symulacyjny.
- Dodano raptem cztery singleplayerowe wyścigi, w tym zaledwie dwa na nowo wprowadzonych wariantach Nurburgringu.
- W Cafe pojawiły się kolejne dwa Bonusowe menu – tym razem do skompletowania są kolekcje rodzinnych modeli Toyoty i Fordów GT.
- Nastąpiły dość szeroko zakrojone zmiany w fizyce samochodów, obejmujące działanie zawieszenia, opon, aerodynamiki, systemu anti-lag, a także różnych asyst. Ponadto dostosowano „algorytm sterowania” i sprzężenie zwrotne (force feedback) kontrolera DualSense. Szczegóły na ten temat rozpisano tutaj.
- Znów dokonano korekty cen u sprzedawcy legendarnych aut, by zbliżyć je do rzeczywistości (strach pomyśleć, o ile tym razem zdrożeją poszczególne modele w dobie szalejącej inflacji).
- „Dostosowano” czasy do osiągnięcia w wyzwaniach trybów Licencje i Praktyka na torze, jednocześnie czyszcząc tamtejsze rankingi. To samo dotyczy też paru wybranych Misji.
- W Cafe można odbyć 12 nowych rozmów o samochodach.
Więcej szczegółów i pomniejszych zmian znajdziecie tutaj.
Wraz z premierą patcha 1.31 z gry usunięto testowe wyścigi z eksperymentalną sztuczną inteligencją GT Sophy. Lecz nie martwcie się, na pewno jeszcze ją zobaczymy.Źródło: Polyphony Digital.
Oryginalna wiadomość
Gran Turismo 7 z powodzeniem wkroczyło w rok 2023, dostarczając moc nowości w lutowej aktualizacji – i kontynuuje dobrą passę. Wypuszczany jutro rano patch 1.31 znów zaserwuje nam obfitą porcję darmowej zawartości.
Przede wszystkim otrzymamy nowe trasy – dwa dodatkowe warianty toru Nurburgring (skrócony Sprint oraz Endurance, który łączy pętlę Grand Prix ze słynną Nordschleife w nieco inny sposób niż dostępna dotychczas odmiana 24h, dając przejazd o długości 23,9 km).
Tak jak miesiąc temu, aktualizacja wprowadzi pięć samochodów, ale tym razem będzie to pięć unikalnych modeli (w lutym mieliśmy koncepcyjne Italdesign w dwóch bliźniaczych wersjach):
- Audi RS 5 Turbo DTM ‘19,
- Mazda3 X Burgundy Selection ‘19,
- Porsche Carrera GTS (904) ‘64,
- Porsche 959 ‘87,
- Toyota Alphard Executive Lounge ‘18.
Mamy tu dalszy ciąg nadrabiania klasyki spod znaku Porsche (pole, na którym Gran Turismo ma największe zaległości, zważywszy że marka pojawiła się w serii dopiero w 2017 roku) i uzupełniania oferty współczesnych maszyn wyścigowych, a także rozwinięcie nurtu, za który wielu kocha dzieła studia Polyphony Digital, tj. udostępniania „zwyczajnych” pojazdów, widywanych na co dzień na ulicach – nie wykluczając nawet minivanów.
Do tego dojdzie jeszcze techniczna nowalijka dla wersji na PS5 – wsparcie dla rozgrywki w 120 klatkach na sekundę na ekranach, które oferują częstotliwość odświeżania 120 Hz. Jak zwykle, nie zabraknie też dodatkowych scenerii dla trybu fotograficznego Scapes.
Pełną listę nowości zawartych w łatce 1.31 poznamy jutro, wraz z wprowadzeniem jej do gry. Zaktualizuję wtedy tę wiadomość.