Grabić, palić i zabijać - czyli być potworem w EverQuest
Wobec rosnącej konkurencji ze strony coraz większej liczby gier przeznaczonych do rozgrywki tysięcy graczy w sieci Internet, firma Sony stara się jak najbardziej uatrakcyjnić swój produkt – EverQuest. Właśnie wypuściła specjalną łatkę, dzięki której gracze mogą stać się jednym z podstawowych monstrów (typu ork czy gnoll) wstępujących w grze.
Wobec rosnącej konkurencji ze strony coraz większej liczby gier przeznaczonych do rozgrywki tysięcy graczy w sieci Internet, firma Sony stara się jak najbardziej uatrakcyjnić swój produkt – EverQuest. Właśnie wypuściła specjalną łatkę, dzięki której gracze mogą stać się jednym z podstawowych monstrów (typu ork czy gnoll) wstępujących w grze.
Niestety możliwość ta wiąże się z kilkoma ograniczeniami. Mianowicie „gracz-potwór” poza możliwością poruszania się i atakowania innych graczy oraz potworów nie może z nikim rozmawiać, handlować i w jakikolwiek sposób się komunikować. Jest zdany wyłącznie na własne siły. O szczegółach możecie przeczytaj tutaj.
Przypominam, że EverQuest to gra z gatunku MMOcRPG wydana przez firmę Sony w roku 1999. Od tej pory jest nieustannie rozwijana, w tej chwili na rynku znajdują się już dwa dodatki do niej: EverQuest: The Ruins of Kunark oraz EverQuest: The Scars of Velious. Trzeci dodatek EverQuest: The Shadows of Luclin zostanie wydany prawdopodobnie na przełomie listopada i grudnia bieżącego roku.