autor: Artur Falkowski
Gra Agatha Christie: And Then There Were None w listopadzie na Wii
Kiedy tylko Nintendo ujawniło światu Wii, wśród fanów przygodówek pojawiły się liczne spekulacje dotyczące tego, jak w ulubionym przez nich gatunku może zostać wykorzystane unikalne sterowanie konsoli. Dzięki firmie Adventure Company będzie można się o tym przekonać w listopadzie, wtedy bowiem premierę mieć będzie gra Agatha Christie: And Then There None.
Kiedy tylko Nintendo ujawniło światu Wii, wśród fanów przygodówek pojawiły się liczne spekulacje dotyczące tego, jak w ulubionym przez nich gatunku może zostać wykorzystane unikalne sterowanie konsoli. Dzięki firmie Adventure Company będzie można się o tym przekonać w listopadzie, wtedy bowiem premierę mieć będzie gra Agatha Christie: And Then There Were None.
Użytkownikom PC tytuł powinien być znajomy, ponieważ mogą grać w tę produkcję od 2005 roku. Nie oznacza to jednak, że dwa lata później gracze otrzymają zwykły port z wcześniejszej wersji. Twórcy zapowiadają, że duży nacisk położony zostanie na oryginalny sposób sterowania. Żeby wykonać jakąś czynność, nie będzie wystarczyło wskazać na odpowiednie miejsce, trzeba będzie jeszcze wykonać za pomocą wii-mote’a ruch przypominający akcję, którą chcemy podjąć. Ponadto autorzy przygotowują sekwencje czasowe, które wymagać będą od graczy szybkości reakcji i koordynacji ruchów.
Akcja gry osadzona zostanie na niewielkiej wyspie, na którą przybywa jedenaście osób. Dziesięć z nich to ludzie zaproszeni przez tajemniczego gospodarza w celu wyjaśnienia zagadki morderstwa sprzed lat. Jedenastą osobą będzie nasz bohater – przewoźnik, którego zadaniem będzie rozwikłanie zagadki.
„Bardzo cieszymy się z nowego kierunku, jaki przyjęły nasze gry przygodowe i jesteśmy pewni, że fani uznają grę Agatha Christie: And Then There Were None za idealną do przeniesienia na Wii” – powiedział Richard Wah Kan, szef Adventure Company.