Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 28 grudnia 2012, 12:02

autor: Adrian Werner

Gotham City Impostors - test na notebooku ASUS R500V

Testujemy grę Gotham City Impostors na notebooku ASUS R500V.

Jakiś czas temu gra Gotham City Impostors przestawiona została na model darmowy z mikropłatnościami i jest to jedna z najlepszych produkcji tego typu ostatnich miesięcy. Warto więc sprawdzić jak najnowsze dzieło studia Monolith Productions radzi sobie na słabszym z naszych notebooków.

Po dokładny opis gry odsyłamy do jej testu na notebooku ASUS G75V.

MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
    Procesor:Dual Core 2.5 GHz
    Pamięć RAM:  1,5 GB
    Karta grafiki: z 256 MB pamięci (GeForce 8600 lub lepsza)
    System operacyjny: Windows XP, Windows Vista , Windows 7

REKOMENDOWANE WYMAGANIA SPRZĘTOWE
    Procesor:Quad Core  2 GHz
    Pamięć RAM:  2 GB
    Karta grafiki: z 512 MB pamięci (GeForce 8800 lub lepsza)
    System operacyjny: Windows XP, Windows Vista , Windows 7 

Wymagania są jak widać są bardzo rozsądne. Przypomnijmy, że wykorzystany przez nas w teście ASUS R500V ma procesor Intel Core i5 3210QM 2.5 GHz, 6 GB pamięci RAM i dedykowaną kartę grafiki NVIDIA GeForce GT 630M z 2 GB pamięci.

Ustawienia średnie, rozdzielczość 1366 x 768

Wpierw sprawdziłem ustawienia średnie. Rezultat był znacznie lepszy niż się spodziewałem i gra ani razu nie zeszła poniżej 50 klatek na sekundę.

Ustawienia maksymalne, rozdzielczość 1366 x 768

Bardzo dobre wyniki uzyskałem również na ustawieniach maksymalnych z włączonym wygładzaniem krawędzi. Nawet podczas najbardziej wymagających fragmentów, gdy na jednym kawałku mapy szalało wiele postaci jednocześnie, silnik zawsze wyświetlał sporo ponad 30 klatek na sekundę. 

Podsumowanie

Przy Gotham City Impostors studio Monolith pokazało klasę tworząc świetnie zoptymalizowaną produkcję. Nawet na ustawieniach maksymalnych notebook ASUS R500V potrafił spokojnie wygenerować w pełni płynną grafikę, pozbawioną denerwujących spowolnień.

W galerii podpiętej poniżej znajdziecie obrazek ilustrujący różnice między poszczególnymi poziomami detali.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej