Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 1 grudnia 2014, 15:05

autor: Adrian Werner

Godus – strategia Petera Molyneuxa rozpoczęła podbój Androida

W usłudze Google Play zadebiutowała androidowa wersja strategii Godus, zaprojektowanej jako duchowy spadkobierca cyklu Populous.

Doczekaliśmy się wreszcie premiery Androidowej wersji gry Godus, czyli strategii autorstwa Petera Molyneuxa, która powstała jako duchowy spadkobierca cyklu Populous.

  1. Godus na Google Play
  2. Godus na App Store

Wersja mobilna gry wykorzystuje model darmowy z mikropłatnościami.

Równocześnie z wydaniem gry na Androida autorzy wprowadzili nowe funkcje do wszystkich wydań Godusa. Jedną z nich jest opcja integracji z serwisem Facebook, dzięki czemu wirtualna populacja może posiadać imiona ludzi z naszej listy znajomych. Ponadto ułatwiono interakcje z innymi użytkownikami, dzięki czemu konkurowanie i współpraca z nimi jest łatwiejsza. Poprawiono także system sterowania oraz dodano kilka nowych mocy.

Godus to strategia czasu rzeczywistego należąca do zapoczątkowanego przez Populous gatunku „God Game”, czyli boskiej gry. Oznacza to, że wcielamy się w boga i naszym zadaniem jest opiekowanie się niewielką społecznością wyznawców. Zabawę zaczynamy raptem z garstką podopiecznych i musimy pomóc zbudować wioski, zwiększyć liczebność osadników oraz ułatwić im rozwój technologiczny. Koniczna jest także ochrona śmiertelników przed zagrożeniami.

Realizacja wszystkich tych ambitnych celu możliwa jest dzięki udostępnieniu graczom sporego zestawu mocy specjalnych. Możemy m.in. wpływać na kształt terenu czy korzystać z zaklęć bojowych. Wszytko te starania napędza system wiary. Im więcej wyznawców oddaj nam cześć tym potężniejsi się stajemy. Z tego też powodu naszymi głównymi rywalami są inne bóstwa, które tylko czyhają aby przekabacić naszych wyznawców.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej