God of War - dziś premiera na PC
Dziś po południu zadebiutuje pecetowa wersja God of War. Z tej okazji twórcy wypuścili nowy zwiastun, pokazujący imponujące wsparcie dla monitorów ultrawide.
- rozdzielczość 4K,
- brak limitu fps,
- lepsze cienie i odbicia,
- efekty SSDO i GTAO,
- wsparcie dla DLSS i Nvidia Reflex,
- obsługę monitorów ultrawide,
- natywne wparcie dla padów DualShock 4 i DualSense.
Nastał dzień premiery pecetowej wersji God of War, czyli jednego z największych przebojów z PlayStation 4. Gra zostanie odblokowana na Steamie o 17:00 czasu polskiego, a preload ruszył już przedwczoraj. Produkcję będzie można również kupić w Epic Games Store.
Konwersja zbiera wyśmienite recenzje. Jednym z najbardziej chwalonych elementów jest pełne wsparcie dla monitorów ultrapanoramicznych. Pecetowe God of War nie tylko pozwala na rozgrywkę w rozdzielczościach ultrawide, ale twórcy dopasowali do nich również scenki przerywnikowe. Zwłaszcza ten drugi zabieg nie jest standardem. W przypadku konwersji Horizon: Zero Dawn – Complete Edition, czyli innego przeboju z PS4, uzyskanie takiego efektu wiąże się z koniecznością skorzystania z fanowskiej modyfikacji.
Jak to pełne wsparcie dla ekranów ultrawide wygląda w akcji, pokazuje nowy zwiastun. Posiadacze takich monitorów mogą szykować się na spektakularne wrażenia.
Zalety wydania PC nie ograniczają się do wsparcia dla monitorów ultrapanoramicznych. Recenzenci chwalą optymalizację gry, sterowanie, które zostało dobrze zaadaptowane na myszkę i klawiaturę, oraz implementację takich funkcji graficznych, jak Nvidia DLSS i AMD FidelityFX Super Resolution.
Obecnie średnia ocen wydania pecetowego wynosi 93% według serwisu Metacritic. Naszego redaktora konwersja zachwyciła w mniejszym stopniu – wystawił jej notę 8.0/10.
- Recenzja gry God of War na PC – „blaszaki” z honorami witają boga wojny
- God Of War – poradnik do gry
- Oficjalna strona gry