Ghost of Tsushima - niedobór pudełek z grą w części japońskich sklepów
Ghost of Tsushima cieszy się w Japonii ogromną popularnością. Tamtejszy oddział Sony poinformował, że w niektórych sklepach zaczyna brakować pudełkowych wydań najnowszej produkcji studia Sucker Punch. Ponadto w sieci pojawiły się nowe materiały filmowe promujące tytuł.
- W niektórych japońskich sklepach zaczyna brakować pudełkowych wydań gry Ghost of Tsushima.
- Obecnie trwa tłoczenie dodatkowych egzemplarzy.
- Ponadto tytuł doczekał się dwóch nowych filmów promocyjnych – spotu zawierającego opinie mediów branżowych oraz humorystycznego przewodnika.
Studio Sucker Punch może zaliczyć niedawną premierę Ghost of Tsushima do udanych. Ostatni wielki tytuł ekskluzywny na konsolę PlayStation 4 spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony graczy, za co amerykańska ekipa ostatnio dziękowała na Reddicie. Szczególnym zainteresowaniem cieszy się on w Japonii. Jak poinformowali na Twitterze tamtejsi przedstawiciele marki PlayStation, popularność gry w Kraju Kwitnącej Wiśni okazała się tak wielka, że w niektórych sklepach zaczęło brakować jej pudełkowych wydań. Obecnie trwa intensywna produkcja dodatkowych egzemplarzy. Niecierpliwi mogą wciąż zakupić pozycję w wersji cyfrowej w PlayStation Store.
Raczej nietrudno się domyślić, skąd taka popularność Ghost of Tsushima w Japonii. Ostatecznie tytuł porusza istotne tematy z historii tego państwa, takie jak mongolska inwazja z 1274 roku czy styl życia samurajów. Ponadto akcja gry toczy się na rzeczywistym fragmencie Kraju Kwitnącej Wiśni, czyli wyspie Cuszima. Co ciekawe, zarządzające nią władze prefektury Nagasaki zdecydowały się wykorzystać rosnącą sławę Ghost of Tsushima i we współpracy ze studiem Sucker Punch zapraszają do odwiedzenia wspomnianego skrawka lądu znajdującego się niemal dokładnie pośrodku Cieśniny Koreańskiej. Szerzej na ten temat pisaliśmy wczoraj.
To jeszcze nie wszystkie wieści na temat Ghost of Tsushima. Ostatnio w sieci pojawiły się nowe materiały filmowe mające na celu promować grę. Pierwszy to trwający 30 sekund spot, na którym twórcy chwalą się ocenami, jakie zgarnął tytuł w mediach branżowych. Oto on:
Natomiast drugi to pierwsza część Przewodnika po Cuszimie. W zabawny sposób opisuje on, w jaki sposób należy poruszać się po terytorium wyspy i jak wchodzić w interakcję z otoczeniem. Zapraszamy do seansu:
Przypominamy, że Ghost of Tsushima pojawiło się na rynku 17 lipca. Tytuł jest dostępny w pełnej polskiej wersji językowej (obejmującej zarówno napisy, jak i dialogi).
- Oficjalna strona gry Ghost of Tsushima
- Recenzja Ghost of Tsushima – wspaniałe pożegnanie PS4
- Ghost of Tsushima – kompendium wiedzy