autor: Piotr Siejczuk
Gen Con - sporo nowości odnośnie World of WarCraft
Nie minęło wiele czasu, od kiedy pisałem mojego ostatniego newsa dotyczącego World of WarCraft (wiadomość z piątku 12 grudnia - „World of WarCraft - krypty, lochy i podziemia”). Dzisiaj zaś mam kolejną sposobność na podanie nowych informacji związanych z rzeczoną grą. Od czwartku 11 grudnia do 15 grudnia w niedzielę w Anaheim - Kalifornia w obiekcie „Anaheim Convention Center” odbyły się targi Gen Con, na których nie zabrakło także producenta (Blizzard Entertainment) wspomnianej powyżej gry. Firma dzieliła swoje stanowisko (oznaczone symbolem #223) z korporacją Nvidia.
Nie minęło wiele czasu, od kiedy pisałem mojego ostatniego newsa dotyczącego World of WarCraft (wiadomość z piątku 12 grudnia - „World of WarCraft - krypty, lochy i podziemia”). Dzisiaj zaś mam kolejną sposobność na podanie nowych informacji związanych z rzeczoną grą. Od czwartku 11 grudnia do 15 grudnia w niedzielę w Anaheim - Kalifornia w obiekcie „Anaheim Convention Center” odbyły się targi Gen Con, na których nie zabrakło także producenta (Blizzard Entertainment) wspomnianej powyżej gry. Firma dzieliła swoje stanowisko (oznaczone symbolem #223) z korporacją Nvidia.
Na wspomnianej imprezie Blizzard udostępnił wersję Alpha 5.3 gry World of WarCraft. Wielu fanów miało możliwość osobistego przetestowania i zaznajomienia się z tym produktem z gatunku MMOcRPG. Dzięki temu znamy obecnie szereg wielu nieomawianych wcześniej danych dotyczących WoW.
Klasy:
- Szaman posiadać będzie możliwość przemiany w szarego wilka. Forma ta zwiększy w znaczący sposób szybkość naszej postaci.
- Druid formę kota przybierać będzie mógł dopiero po osiągnięciu 10 poziomu doświadczenia.
- Łowcy posiądą umiejętność oswajania zwierząt wraz ze zdobyciem 10 levelu.
- Warlockowie przy współpracy dwóch innych bohaterów będą mogli użyć rytualnego czaru, który pozwalać będzie na przyzwanie gracza w upatrzonym miejscu na mapie.
- 20 poziomowi Paladyni szczycić się będą zdolnością Boskiej Tarczy (Divine Shield), która uczyni naszą postać odporną na wszelkie ataki na okres 10 sekund. Ponadto dysponować będą także kilkoma umiejętnościami służącymi do walki z Nieumarłymi.
- Zaklęcia z kategorii mrozu (np. Tarcza Novy Mrozu) będą spowalniać naszych przeciwników.
Rasy:
- Każda z występujących w grze ras posiada swoje własne unikalne intro.
- Ludzie już od początku rozgrywki otrzymają premię do umiejętności handlowych.
- Przedstawiciele Nieumarłych nie będą musieli wynurzać się w czasie pływania, aby zaczerpnąć oddechu świeżego powietrza. Z dość prostej przyczyny - nie oddychają. Inne rasy zmuszone będą do wykonywania tej czynności, co 20 – 30 sekund.
- Nieumarli posiadać będą także wrodzone odporności na zaklęcia z kategorii zauroczeń, strachu i magii cienia.
- Mounty - wierzchowce – Nieumrałych zmieniły nazwę z Nightmare na Fel Steeds.
- Bohaterowie z rasy Nocnych Elfów posiądą następujące zdolności: Finding Herb (Odnajdywanie Źiół), Shadowmeld (Ukrycie pod osłoną nocy) oraz odporność na magię natury.
- Krasnoludy będą odporne na zimno, ponadto wyróżniać je będzie premia do górnictwa oraz odnajdowania skarbów – „wyczuwanie” ich na mapie.
- Gnomy podobnie, jak Krasnoludy odporne będą na zimno i co jest wielce prawdopodobne posiadały będą ten sam transport. Ciekawostką jest natomiast to, że Gnomy posiadać będą najbardziej kolorowe fryzury, jakie wystąpią w pełnej wersji gry np. różowe, niebieskie i pomarańczowe.
Więcej informacji o World of WarCraft: