autor: Radosław Grabowski
Futurystyczna strategia czasu rzeczywistego pt. SunAge odsunięta w przyszłość
Widząc grafiki, zapowiadające strategię czasu rzeczywistego o nazwie SunAge, wielu spośród Szanownych Czytelników przypomina sobie zapewne kultową grę Starcraft. Istnieją także inne podobieństwa pomiędzy tymi produktami - m.in. trzy dostępne rasy, dysponujące mnóstwem rozmaitych jednostek i budowli. Niestety na premierę pierwszej z wymienionych pozycji musimy poczekać nieco dłużej.
Widząc grafiki, zapowiadające strategię czasu rzeczywistego o nazwie SunAge, wielu spośród Szanownych Czytelników przypomina sobie zapewne kultową grę Starcraft. Istnieją także inne podobieństwa pomiędzy tymi produktami - m.in. trzy dostępne rasy, dysponujące mnóstwem rozmaitych jednostek i budowli. Niestety na premierę pierwszej z wymienionych pozycji musimy poczekać nieco dłużej.
Początkowo zakładano, iż sprzedaż SunAge wystartuje w lutym przyszłego roku (pełniąca rolę rodzimego dystrybutora firma PLAY zaplanowała polski debiut na marzec 2006). Jednakże wydawca, czyli Lighthouse Interactive, dokonał właśnie zmiany na swojej witrynie internetowej i teraz w kontekście omawianego tytułu obowiązuje data 1 czerwca 2006, jako moment ukazania się gotowej gry na sklepowych półkach. Dodatkowe informacje nt. „Wieku Słońca” znajdziecie w Encyklopedii.