autor: Radosław Grabowski
Kolejny poślizg SunAge m.in. z powodu DirectX 9.0. Sieciowe beta-testy już wkrótce.
Od listopada 2005 właściwie jedyne konkretne wiadomości, dotyczące futurystycznej strategii czasu rzeczywistego pt. SunAge, to informacje o kolejnych opóźnieniach terminu debiutu gotowej gry. Trzy miesiące temu okazało się, że developerzy niniejszej pozycji potrzebują jeszcze więcej czasu i w związku z tym odsunęli datę premiery na maj 2007. Teraz dotarły do nas świeże i ponownie niewesołe wieści.
Od listopada 2005 właściwie jedyne konkretne wiadomości, dotyczące futurystycznej strategii czasu rzeczywistego pt. SunAge, to informacje o kolejnych opóźnieniach terminu debiutu gotowej gry. Trzy miesiące temu okazało się, że developerzy niniejszej pozycji potrzebują jeszcze więcej czasu i w związku z tym odsunęli datę premiery na maj 2007. Teraz dotarły do nas świeże i ponownie niewesołe wieści.
Pracownicy studia vertex4 zapewniają, iż ukończą SunAge we wrześniu bieżącego roku. Ostatnie opóźnienia wynikają m.in. ze starań autorów w kwestii ulepszenia Sztucznej Inteligencji oraz oprawy wizualnej – grafikę uczyniono w pełni zgodną ze standardem DirectX 9.0. Ponadto już wkrótce mają wystartować internetowe beta-testy na szeroką skalę.
Przypomnijmy, że w SunAge, niczym w pamiętnej grze o nazwie Starcraft, pokierujemy trzema futurystycznymi rasami, dysponującymi mnóstwem jednostek bojowych i budowli. Polskim dystrybutorem gry będzie firma PLAY. Poniżej zamieściliśmy trzy przykładowe zrzuty ekranowe w wysokiej rozdzielczości.