Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 21 sierpnia 2006, 10:55

F.E.A.R. w wersji na konsole zawierać będzie nowe poziomy oraz dodatkowe bronie

W ubiegłym tygodniu dowiedzieliśmy się, że firma Sierra Entertainment planuje wydać grę F.E.A.R. na PlayStation 3, dzięki czemu liczba jej konwersji na konsole nowej generacji wzrosła do dwóch. Od początku wiadomo było, że oba programy zostaną rozwinięte w stosunku do PeCetowego pierwowzoru. Dziś możemy uchylić rąbka tajemnicy i zdradzić, co takiego ciekawego szykują nam developerzy.

W ubiegłym tygodniu dowiedzieliśmy się, że firma Sierra Entertainment planuje wydać grę F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon na PlayStation 3, dzięki czemu liczba jej konwersji na konsole nowej generacji wzrosła do dwóch (wieści o edycji na Xboksa 360 pojawiły się już w maju). Od początku wiadomo było, że oba programy zostaną rozwinięte w stosunku do PeCetowego pierwowzoru. Dziś możemy uchylić rąbka tajemnicy i zdradzić, co takiego ciekawego szykują nam developerzy z Day 1 Studios.

F.E.A.R. w wersji na konsole zawierać będzie nowe poziomy oraz dodatkowe bronie - ilustracja #1
Douglas Holiday (po lewej) pojawił się już w podstawowej wersji gry.

Oba programy zawierać będą dodatkowe poziomy w trybie single player, po jednym dla każdej konwersji. Edycja na konsolę Xbox 360 pozwoli wcielić się w rolę Douglasa Holiday’a z oddziału Delta, który w trakcie misji będzie korzystać z nowej broni – dwóch karabinów maszynowych. Podobnego zabiegu Day 1 Studios dokona w przypadku wersji na PlayStation 3, ale na razie nie zdradzono kim będziemy kierować podczas dodatkowego scenariusza. Pewne jest tylko to, że oba poziomy wzbogacą fabułę programu.

Konwersje na konsole PlayStation 3 i Xbox 360 zadebiutują na rynku w listopadzie bieżącego roku.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej