F.E.A.R. w wersji na konsole zawierać będzie nowe poziomy oraz dodatkowe bronie
W ubiegłym tygodniu dowiedzieliśmy się, że firma Sierra Entertainment planuje wydać grę F.E.A.R. na PlayStation 3, dzięki czemu liczba jej konwersji na konsole nowej generacji wzrosła do dwóch. Od początku wiadomo było, że oba programy zostaną rozwinięte w stosunku do PeCetowego pierwowzoru. Dziś możemy uchylić rąbka tajemnicy i zdradzić, co takiego ciekawego szykują nam developerzy.
W ubiegłym tygodniu dowiedzieliśmy się, że firma Sierra Entertainment planuje wydać grę F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon na PlayStation 3, dzięki czemu liczba jej konwersji na konsole nowej generacji wzrosła do dwóch (wieści o edycji na Xboksa 360 pojawiły się już w maju). Od początku wiadomo było, że oba programy zostaną rozwinięte w stosunku do PeCetowego pierwowzoru. Dziś możemy uchylić rąbka tajemnicy i zdradzić, co takiego ciekawego szykują nam developerzy z Day 1 Studios.
Oba programy zawierać będą dodatkowe poziomy w trybie single player, po jednym dla każdej konwersji. Edycja na konsolę Xbox 360 pozwoli wcielić się w rolę Douglasa Holiday’a z oddziału Delta, który w trakcie misji będzie korzystać z nowej broni – dwóch karabinów maszynowych. Podobnego zabiegu Day 1 Studios dokona w przypadku wersji na PlayStation 3, ale na razie nie zdradzono kim będziemy kierować podczas dodatkowego scenariusza. Pewne jest tylko to, że oba poziomy wzbogacą fabułę programu.
Konwersje na konsole PlayStation 3 i Xbox 360 zadebiutują na rynku w listopadzie bieżącego roku.