Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 września 2005, 08:14

F.E.A.R. na Xbox 360?

Firma Monolith Productions przygotowuje w tajemnicy konwersję gry F.E.A.R. na konsolę Xbox 360 – takie oto rewelacje przynosi najnowszy numer oficjalnego magazynu poświęconego w całości urządzeniom elektroniczno-rozrywkowym, produkowanym przez koncern Microsoft.

Firma Monolith Productions przygotowuje w tajemnicy konwersję gry F.E.A.R. na konsolę Xbox 360 – takie oto rewelacje przynosi najnowszy numer oficjalnego magazynu poświęconego w całości urządzeniom elektroniczno-rozrywkowym, produkowanym przez koncern Microsoft.

F.E.A.R. podobno działa już na platformie sprzętowej dla developerów, przeznaczonej do produkcji gier (tzw. development kit). Podobno, gdyż informacja o produkcji gry pochodzi z działu plotek i nie można jej traktować do końca poważnie. Czy okaże się ona prawdą, pokażą najbliższe tygodnie. Na razie na emocje związane z F.E.A.R. czekają PeCetowcy, którzy otrzymają pełną wersję programu 11 października bieżącego roku.

F.E.A.R. to kolejna gra z gatunku FPS autorstwa ojców m.in. Shogo: Mobile Armor Division, The Matrix Online i serii No One Lives Forever. Tytułowy akronim oznacza First Encounter Assault and Recon, co jest nazwą specjalnego rządowego oddziału militarnego ds. likwidacji wszelakiego terroryzmu. Wszyscy członkowie rzeczonego zespołu odbywają konwencjonalne szkolenie (umiejętności strzeleckie, walka wręcz itp.) oraz zdobywają zdolności o charakterze paranormalnym (np. niesamowita szybkość, owocująca de facto spowolnieniem otoczenia – vide słynny efekt bullet-time z filmowego cyklu The Matrix).

Więcej informacji na temat F.E.A.R. znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej