Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 maja 2006, 08:50

F.E.A.R. na konsolę Xbox 360 - Vivendi Universal oficjalnie potwierdza

W połowie ubiegłego miesiąca zaprezentowaliśmy Wam wieści pochodzące z czasopisma Official Xbox Magazine, z których wynikało, że na F.E.A.R. – pierwszoosobową strzelaninę rodem z Monolith Productions – doczekają się również posiadacze Xboksów 360. Informacja ta została wczoraj potwierdzona przez koncern Vivendi Universal.

W połowie ubiegłego miesiąca zaprezentowaliśmy Wam wieści pochodzące z czasopisma Official Xbox Magazine, z których wynikało, że na F.E.A.R. – pierwszoosobową strzelaninę rodem z Monolith Productions – doczekają się również posiadacze Xboksów 360. Informacja ta została wczoraj potwierdzona przez koncern Vivendi Universal.

F.E.A.R. na konsolę Xbox 360 - Vivendi Universal oficjalnie potwierdza - ilustracja #1

Gra zostanie oficjalnie zaprezentowana na targach E3, które rozpoczną się za kilka dni. Wiadomo już, że w stosunku do swojego PeCetowego pierwowzoru, konsolowy F.E.A.R. będzie znacznie rozbudowany, zarówno w trybie single, jak i multi player. Prace nad programem muszą być bardzo zaawansowane, gdyż Vivendi Universal zamierza opublikować konwersję jeszcze przed nadejściem lata.

F.E.A.R. na konsolę Xbox 360 - Vivendi Universal oficjalnie potwierdza - ilustracja #2

F.E.A.R. to pierwszoosobowa strzelanina, która pozwala wcielić się w rolę członka elitarnej drużyny komandosów, wkraczającej do akcji zawsze tam, gdzie występują zjawiska paranormalne. Gracz staje tu do walki z armią świetnie wyszkolonych, sklonowanych żołnierzy, dowodzoną przez psychopatę Paxtona Fettela. To jednak nie on będzie największym utrapieniem jednostki F.E.A.R. w tej misji, ale tajemnicza dziewczynka o imieniu Alma...

Jeśli chciałbyś uzyskać więcej informacji na temat F.E.A.R., skorzystaj z materiałów zawartych na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej