Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 grudnia 2008, 13:15

autor: Filip Grabski

FEAR 2 zapowiada premierę Shogo 2?

Należę do tych ludzi, którzy uwielbiają odnajdywać przeróżne mrugnięcia okiem w kierunku gracza. Gdy twórcy z poczuciem humoru ukrywają w swoich produkcjach przeróżne bonusy dla dociekliwych, tytuł taki od razu zyskuje. Dzisiaj na tapecie mamy nadchodzącą drugą część gry F.E.A.R.

Należę do tych ludzi, którzy uwielbiają odnajdywać przeróżne mrugnięcia okiem w kierunku gracza. Gdy twórcy z poczuciem humoru ukrywają w swoich produkcjach przeróżne bonusy dla dociekliwych, tytuł taki od razu zyskuje. Dzisiaj na tapecie mamy nadchodzącą drugą część gry F.E.A.R.

Sequel efektownego straszaka z 2005 roku pojawi się na pecetach, X360 i PS3 już w lutym. I jak to być musi – wszyscy zainteresowani są wręcz zalewani różnymi materiałami promocyjnymi – zapowiedziami, filmikami, obrazkami. I właśnie na jednym z tych obrazków czujni redaktorzy waszego ulubionego GOLa dostrzegli niespodziankę. Z miłą chęcią dajemy początek plotce, jakoby Monolith skrycie przygotowywał nam drugą część świetnego FPS-a z roku 1998 – Shogo: Mobile Armor Division. A skąd taka informacja? Przyjrzyjcie się koszulce postaci na obrazku z Project Origin. Więcej chyba mówić nie trzeba. Oby nie były to tylko pobożne życzenia lub czysta złośliwość grafików – my chcemy Shogo 2!

FEAR 2 zapowiada premierę Shogo 2? - ilustracja #1

Naukowiec z obrazka jest pracownikiem Monolith, czy też ma własną drukarnię?

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej