Far Cry 3 - porównanie ustawień graficznych na PC
Tuż przed samym Sylwestrem prezentujemy Wam krótki filmik porównujący minimalne i maksymalne ustawienia gry Far Cry 3 uruchomionym w trybie DirectX 11.
Prawie miesiąc minął od premiery Far Cry 3, co nie przeszkadza jednak w przygotowaniu filmiku prezentującego różnice graficzne w minimalnych i maksymalnych ustawieniach opcji wizualnych gry. Grę porównywaliśmy w trybie DirectX 11, oferowanym przez zdecydowaną większość współczesnych kart graficznych.
Far Cry 3 jest jedną z najlepiej zoptymalizowanych gier pecetowych tego roku. Gra wygląda przepięknie nawet na niższych ustawieniach graficznych. Na ustawieniach maksymalnych pokazuje jednak prawdziwe pazury - lepiej wyglądają cienie, oświetlenie wraz ze wszystkimi efektami postprocessingu prezentuje się bardziej okazale, nieco lepsza jest też jakość tekstur, w końcu pojawia się głębia ostrości.
Czy jednak ma to aż tak wielkie znaczenie. Wydaje się że nie, ponieważ w ruchu część z tych zmian jest praktycznie mało zauważalnych. Far Cry 3 dostarcza ogromnych wrażeń również na słabszych pecetach.
Ustawienia minimum | Ustawienia maksimum | |
DirectX | 11 | 11 |
Wygładz. krawędzi | Wył. | 2 |
Alfa do pokrycia | Wył. | Poprawiony |
Metoda SSAO | SSAO | HBAO |
Tekstury | Niski | Wysoki |
Naturalne oświetlenie | Niski | Wysoki |
Cienie | Niski | Ultra |
Post FX | Niski | Ultra |
Geometria | Niski | Ultra |
Roślinność | Niski | Bardzo wysoki |
Teren | Niski | Wysoki |
Woda | Niski | Bardzo wysoki |
Otoczenie | Niski | Wysoki |
Konfiguracja sprzętowa wykorzystana do nagrania filmu:
Procesor: Intel Core i5-2500 3.30 GHz
Płyta główna: MSI P67A-GD55 (B3)
Karta graficzna: GeForce Gigabyte GTX 660 Ti
Pamięć RAM: 8GB
System operacyjny: Windows 7 64bit