Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 czerwca 2007, 07:19

Fani wymyślą tytuł dla kontynuacji gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon

Trwają prace nad kolejną grą firmy Monolith Productions, Inc., która będzie kontynuować historię opowiedzianą w programie F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon oraz jego oficjalnym rozszerzeniu, zatytułowanym Extraction Point. Z racji tego, że przygotowywany produkt nie może korzystać z tej samej marki, autorzy potrzebują nowego tytułu dla swojego dzieła.

Trwają prace nad kolejną grą firmy Monolith Productions, Inc., która będzie kontynuować historię opowiedzianą w programie F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon oraz jego oficjalnym rozszerzeniu, zatytułowanym Extraction Point. Z racji tego, że przygotowywany produkt nie może korzystać z tej samej marki (prawa do niej posiada koncern Vivendi Games), autorzy potrzebują nowego tytułu dla swojego dzieła.

Fani wymyślą tytuł dla kontynuacji gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - ilustracja #1

Przedstawiciele firmy przygotowali specjalny konkurs, który pozwoli fanom zdecydować o tytule gry. Najpierw zbierane będą propozycje na nową nazwę – ten etap zabawy potrwa do 22 czerwca. Z nadesłanych propozycji Monolith Productions, Inc. wybierze trzy najlepsze, które zostaną poddane pod głosowanie. W ciągu czterech dni – pomiędzy 23 a 27 lipca – wielbiciele gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon otrzymają możliwość wybrania najlepszego ich zdaniem tytułu.

Autorzy trzech najlepszych propozycji wybiorą się do miasta Kirkland w stanie Waszyngton, gdzie będą mogli zwiedzić siedzibę firmy Monolith Productions, Inc. Producent obiecuje również, że wizerunki finalistów zabawy zostaną umieszczone w nowej grze.

Niestety, w konkursie mogą brać udział wyłącznie mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. Więcej informacji na temat zabawy znajdziecie w tym miejscu. Nowa odsłona cyklu jest przygotowywana z myślą o PeCetach oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej