Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 sierpnia 2020, 11:48

autor: Adrian Werner

Fallout 76 jednak otrzyma wsparcie dla modów

Twórcy gry Fallout 76 poinformowali, że nadal pracują nad wsparciem dla modów. Niestety, na razie nie wiadomo, kiedy fani otrzymają narzędzia.

Fallout 76 jednak otrzyma wsparcie dla modów - ilustracja #1
Fallout 76 dużo by zyskał na udostępnieniu oficjalnych narzędzi moderskich.

Przed premierą Fallouta 76 studio Bethesda zapowiadało, że gra uzyska wsparcie dla modów. Do tej pory tak się nie stało, więc większość graczy uznała, że ta obietnica nigdy nie zostanie zrealizowana. Okazuje się jednak, że twórcy wcale nie porzucili tych planów.

Podczas panelu na tegorocznej edycji konwentu QuakeCon stojący na czele zespołu deweloperskiego Jeff Gardiner zapewnił, że twórcy nadal pracują nad oficjalnym wsparciem dla modów, choć nie zdradził, kiedy zobaczymy tego efekty. Wytłumaczył, że trwa to tak długo, gdyż sieciowa natura Fallouta 76 sprawia, że nie można po prostu przenieść narzędzi z innych produkcji studia, takich jak Fallout 4.

Obecnie modyfikowanie Fallouta 76 jest bardzo ograniczone. Dostępne są jedynie małe projekty - bez oficjalnego wsparcia i udostępnienia narzędzi stworzenie czegoś ambitniejszego nie jest możliwe. Fallout 4 bardzo mocno zyskał na fanowskich produkcjach i z F76 bez wątpienia byłoby podobnie.

Przypomnijmy, że Fallout 76 ukazał się w listopadzie 2018 roku na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Debiut okazał się katastrofą za sprawą fatalnego stanu technicznego. Dzięki wielu miesiącom aktualizacji autorom udało się odzyskać sympatię dużej części graczy.

  1. Oficjalna strona sezonów Fallouta 76
  2. Oficjalna strona serii Fallout
  3. Recenzja gry Fallout 76 – zlepek wszystkiego i niczego
  4. Wszystko o Fallout 76
  5. Fallout 76 - poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej