autor: Janusz Wyczołek
Empire: Total War opóźnione z powodu kampanii multiplayer
Na forum poświęconym strategicznej serii Total War pojawił się wpis wyjaśniający, dlaczego premiera najnowszej odsłony, Empire, zostanie opóźniona o miesiąc. Powód? „Polerka” i kampania multiplayer.
Na forum poświęconym strategicznej serii Total War pojawił się wpis wyjaśniający, dlaczego premiera najnowszej odsłony, Empire, zostanie opóźniona o miesiąc. Powód? „Polerka” i kampania multiplayer.
Zaledwie wczoraj informowaliśmy Was o tym, że data wydania Empire: Total War została przesunięta z lutego 2009 na marzec 2009, nie wiedzieliśmy jednak jeszcze wtedy, co jest powodem takiej decyzji. Wpis autorstwa Marka O’Connella z Creative Assembly (studia odpowiedzialnego za produkcję), przy okazji cytujący jego kolegę Kierana Brigdena, wszystko wyjaśnia.
„Dodatkowy czas pracy pozwoli nam na dokończenie i doszlifowanie Empire, czyniąc grę najlepszą i najbardziej epicką z całej serii Total War. Ponieważ Empire: Total War jest niezwykle oczekiwanym tytułem, chcemy się upewnić, że będzie wzorem dla wszystkich innych strategii” , powiedział Brigden. Mało tego, O’Connell dodał od siebie, że opóźnienie pozwoli na opracowanie niezwykle pożądanego przez graczy elementu – kampanii w trybie multiplayer. „Możliwość rozegrania kampanii jeden na jednego [...] dostępna będzie dla wszystkich posiadaczy Empire: Total War wkrótce po premierze” , zaznaczył.
Cóż, my czekamy, a „głosy ludu” są podzielone. Jedni wybaczają wszystkie obsuwy z powodu implementacji trybu multiplayer, podczas gdy inni zastanawiają się, po co odwlekać premierę, skoro można dodać go w późniejszym terminie za pomocą jakiejś łatki. Z chęcią się dowiemy, co Wy o tym myślicie, a spragnionych większej dawki informacji o Empire: Total War zapraszamy do naszej Encyklopedii.