Ekstremalny benchmark Call of Duty 5
Znany miłośnikom wyciskania ostatnich soków z kart graficznych i procesorów serwis HardOCP przeprowadził kolejny, z wielu już, test pokazujący jak dany tytuł sprawuje się na danym sprzęcie przy danych ustawieniach.
Znany miłośnikom wyciskania ostatnich soków z kart graficznych i procesorów serwis HardOCP przeprowadził kolejny, z wielu już, test pokazujący jak dany tytuł sprawuje się na danym sprzęcie przy danych ustawieniach.
Testerzy wzięli na warsztat ostatnią cześć Call of Duty – World at War. Jak zwykle – badanie dotyczy absurdalnie wysokich rozdzielczości, a maszyna testowa nie należy do najsłabszych: Core 2 Extreme QX9770 i 4 GB DDR3-1600 pamięci RAM na płycie ASUS Blitz Extreme pod dowództwem systemu Vista x64.
W teście wzięły udział najmocniejsze dostępne na rynku karty – od Radeona HD 4850 przez GeForce GTX260 i 280 aż po podwójnego Radeona HD 4870. Rozdzielczości, jakie interesują speców z HardOCP to 1680x1050, 1920x1200 i 2560x1600. I jaka jest konkluzja? Za wyjątkiem najsłabszego w teście HD 4850 (który nie do końca dał radę w najwyższej rozdzielczości), absolutnie wszystkie karty radzą sobie z piątą częścią CoD w najwyższych detalach. Tytuł ten jest zatem zdecydowanie bardziej łaskawy dla graczy i ich sprzętu, niż np. GTA IV (ciekawe czemu akurat o tej grze wspomniałem?).
Cały test dostępny jest pod tym adresem.
90% pań z Poznania nie widzi różnicy między HD 4850 a HD 4870.