Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 marca 2022, 22:02

Twórcy Suikodena pokazali screeny (i kapibarę) z nowej gry

Twórcy serii Suikoden opublikowali kolejny raport z produkcji duchowego spadkobiercy cyklu. Przy okazji pokazano screeny ze spin-offu Eiyuden Chronicle: Rising.

Na debiut duchowego spadkobiercy serii Suikoden przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać (po części z powodu wielkiego sukcesu gry na Kickstarterze), ale fani tego kultowego cyklu mogą liczyć na regularne wieści od twórców. Studio Rabbit & Bear podzieliło się nowymi screenami z Eiyuden Chronicle: Rising, spin-offa nadchodzącego Hundred Heroes. Obrazki, opublikowane na Steamie, zamieściliśmy poniżej.

Źródło: Rabbit & Bear Studios na Steamie.

Dwa pierwsze screeny przedstawiają miasto New Naveah, leżące na odludziu na kontynencie Allraan – tym samym, który zwiedzimy w Hundred Heroes.

  1. Ostatnia grafika daje nam kolejny przedsmak tego, jak będą wyglądać starcia z wrogami w Eiyuden Chronicles: Rising. Nie żebyśmy nie widzieli już walk na pierwszej prezentacji rozgrywki.
  2. Twórcy przybliżyli nam nową postać, którą jest… humanoidalny kapibara imieniem Cabana. Jego lud podróżuje od miejsca do miejsca, a na życie zarabia wyszukiwaniem gorących źródeł, nieodmienne przyciągających turystów.
Twórcy Suikodena pokazali screeny (i kapibarę) z nowej gry - ilustracja #4
Bywają i tacy NPC. Źródło: Rabbit & Bear Studios na Steamie.

Eiyuden Chronicles – raport z produkcji

Oprócz screenami i ciekawostkami z Eiyuden Chronicles: Rising, zespół Rabbit & Bear Studios podzielił się informacjami na temat postępu prac nad Hundred Heroes. Całość zaczęła nabierać kształtów i twórcy już szlifują obszary będące bliskie jeśli nie ukończenia, to przynajmniej swojej ostatecznej formy.

Niemniej podkreślono, że wymaga to „wielu prób i błędów”, co sugeruje, że nie ma co liczyć na szybkie zakończenie produkcji. Nic w tym dziwnego – Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes powinno trafić na rynek dopiero w przyszłym roku. Krócej poczekamy na Rising, nastawione bardziej na akcję, które ma zadebiutować do końca 2022 r.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej