autor: Michał Orlikowski
Dying Light na nowym gameplayu - rozgrywka za dnia i w nocy
Firma Techland udostępniła nowy materiał z rozgrywki w Dying Light. Niespełna 10-minutowy film pokazuje, w jaki sposób pora dnia wpływa na charakter rozgrywki.
Rodzima firma Techland, wespół z koncernem wydawniczym Warner Bros., udostępniła nowy materiał wideo z Dying Light – survival horroru osadzonego w świecie opanowanym przez zombie. Tym razem twórcy skupili się na zaprezentowaniu, jak zmiana pory doby wpływa na charakter rozgrywki, a co za tym idzie, na nasz sposób zachowania się w świecie gry.
Film, o którym mowa, obejrzeć możecie powyżej. Jak sugeruje materiał – przemieszczanie się i wykonywanie zadań w świetle słonecznym nie będzie stanowić ogromnego wyzwania. Bohater bez problemu poradzi sobie w starciu z pojedynczymi zainfekowanymi, a jego umiejętności akrobatyczne zawsze pozostawią możliwość zgrabnej ucieczki. Po zmierzchu jednak to protagonista staje się zwierzyną. Ograniczony dostęp do źródeł światła i wzmożona aktywność zombie wprowadzą atmosferę osaczenia, która zmusi graczy do porzucenia dotychczasowych zadań i szukania schronienia w jednej z enklaw ocalałych.
Dying Light napędzane będzie za pomocą silnika Chrome Engine 6, który zaoferuje między innymi zaawansowany system oświetlenia. Premiera gry zapowiadana jest na kwiecień przyszłego roku. Tytuł pojawi się na PlayStation 3 i Xboksie 360, a także PlayStation 4, Xboksie One i komputerach osobistych.
Zapis linii dialogowej z filmu
Jesteś wreszcie!
Dobrze, że przyszedłeś.
Ważną drogę zaopatrzeniową szlag trafił, trzeba ją oczyścić.
Nasi zwiadowcy ciągle z niej korzystają, więc musisz przeprowadzić parę napraw.
Uzbroisz kilka naszych pułapek.
Dzięki nim trasa jest czysta.
Ale musisz się pośpieszyć. Niedługo będzie ciemno.
Nie chcesz być tam sam po zmroku.
Powodzenia!
Połamania nóg!
Nie daj się złapać, Antoine. Potrzebujemy cię tu.
Merde! Spike, zarażeni blokują ulicę.
Jesteś sprytny. Wejdź na dach i trzymaj się od nich z daleka.
Otoczyli samochód.
Nie dostanę się tam, Spike.
Masz jeszcze przy sobie petardy, zgadza się?
Użyj ich, te biedne dranie dają się łatwo rozproszyć
Dobra, samochód gotowy.
Nieźle! Tak trzymaj, to może ci się uda.
Jazda stąd!
Przeklęte potwory!
Jezu... zbierałem zapasy, kiedy usłyszałem, jak się zbliżają.
Musiałem się tu zabarykadować.
Dzięki! Gdyby nie ty, byłbym teraz jednym z nich. Pozwól, że się odpłacę.
Niezłe ustrojstwo, Spike.
Fajne, co? Trzy razy mocniejsze niż zwykła lampa, porządnie oświetla tych skurwysynów.
Lampy załatwione.
No to jesteś gotowy na następną rundę.
Lepiej się pośpiesz, stary. Słońce zajdzie lada moment.
Spike, cała dzielnica padła. Co się do cholery dzieje?
Słuchaj. Niedaleko rynku jest rozdzielnica elektryczna. Sprawdź, co z nią.
Ok. Znów jest na chodzie.
No to się stamtąd zabieraj!
Spike, gonią mnie te świry!
Spike, otwieraj!
Wybacz, stary. Za dużo ich. Leć do drugiej kryjówki! Dawaj, dawaj!
Antoine? Biegnij chłopcze, biegnij!
Zamów teraz na dyinglightgame.com, by otrzymać ekskluzywny tryb Zostań zombie