Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 listopada 2006, 10:07

autor: Daniel Sodkiewicz

Dwa Światy mają zachodniego wydawcę

Firma SouthPeak Interactive, europejski i zachodnioamerykański wydawca gier, oficjalnie podjęła się patronatu dwóch programów sygnowanych logiem TopWare Interactive. Jednym z tytułów jest utrzymana w klimatach fantasy gra z gatunku RPG - Two Worlds. Szczegółów dotyczących drugiego produktu na razie nie ujawniono.

Firma SouthPeak Interactive, europejski i zachodnioamerykański wydawca gier, oficjalnie podjęła się patronatu dwóch programów sygnowanych logiem TopWare Interactive. Jednym z tytułów jest utrzymana w klimatach fantasy gra z gatunku RPG - Two Worlds. Szczegółów dotyczących drugiego produktu na razie nie ujawniono.

Premiera nowej gry fabularnej przewidziana jest na pierwszy kwartał 2007 roku. Program zostanie wydany w wersji na komputery osobiste i konsole nowej generacji (na razie wiadomo jedynie o Xbox 360). Wydawcą gry w naszym kraju jest oczywiście nikt inny jak polski oddział TopWare Interactive. Przy okazji przypominamy, iż opisywane tutaj Two Worlds nie ma nic wspólnego z tytułem jaki kilka lat temu zapowiadał Metropolis Software i Topware Interactive o czym już kiedyś informowaliśmy. Za Twa Światy odpowiada krakowskie studio Reality Pump, twórcy m.in. serii Earth.

Dwa Światy mają zachodniego wydawcę - ilustracja #1
Dwa Światy mają zachodniego wydawcę - ilustracja #2

W zamierzchłych czasach, bóg zniszczenia – Aziraal, poległ w krwawej wojnie z siłami dobra, nie osiągając zamierzonego celu opanowania świata. Tysiąc lat później, jeden z przywódców rasy Orków postanawia wskrzesić pomysł władania ziemią i przywrócić do życia poległego wojownika piekieł.

Two Worlds będzie łączyć w sobie dynamiczną akcję i system walki oparty na pomysłach zawartych w rewelacyjnym „Star Wars: Knights of the Old Republic”. Program, jak na rasową grę RPG przystało ma zapewnić nieliniową rozgrywkę, dużą swobodę w rozwoju prowadzonej postaci, ciekawą fabułę i godną dzisiejszych czasów oprawę audio-wideo. Jednym z innowacyjnych pomysłów zaimportowanych do gry, ma być system pozwalający graczom na samodzielne „konstruowanie” czarów.

Więcej informacji: