autor: Maciej Myrcha
Dungeon Lords - patch w przyszłym tygodniu
Patrząc na poczynania wydawców gier niejednokrotnie odnoszę wrażenie, iż gracze są dla nich stadem królików doświadczalnych. Ostatnimi czasy pojawienie się gry, która nie zawiera błędów należy do rzadkości - częstszym obrazkiem jest wydawanie łatek niedługo po premierze. I tego schematu trzyma się Dungeon Lords, która mimo, iż opóźniana wielokrotnie, nie ustrzegła się niedoróbek.
Patrząc na poczynania wydawców gier niejednokrotnie odnoszę wrażenie, iż gracze są dla nich stadem królików doświadczalnych. Ostatnimi czasy pojawienie się gry, która nie zawiera błędów należy do rzadkości - częstszym obrazkiem jest wydawanie łatek niedługo po premierze. I tego schematu trzyma się Dungeon Lords, która mimo, iż opóźniana wielokrotnie, nie ustrzegła się niedoróbek. Dostrzeżone błędy ma poprawić patch, który ukaże się już w przyszłym tygodniu.
Wiadomość taką podał wydawca gry, firma Dreamcatcher, którego przedstawiciel poinformował, iż developerzy Dungeon Lords, Heuristic Park, w pocie czoła pracują nad wyeliminowaniem z niej błędów. Wśród poprawionych bugów znajdą się m.in. poprawki w mechanice rozgrywki, "lekarstwo" na problemy z rozdzielczością interfejsu użytkownika oraz "łaty" w rozgrywkach multiplayer.
Jeśli programiści uporają się ze swoją pracą na czas, patch powinien pojawić się najpóźniej we wtorek.