Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 września 2019, 17:05

Drugie urodziny i imponujące wyniki sprzedaży Cuphead

Cuphead świętuje drugą rocznicę premiery. Z tej okazji produkcja studia MDHR została przeceniona o 20% na wszystkich platformach. Ponadto twórcy ponownie pochwalili się wynikami sprzedaży.

Równo dwa lata temu na PC oraz Xboksie One zadebiutowała gra Cuphead. Ta niezależna i bardzo trudna platformówka 2D z miejsca zachwyciła graczy na całym świecie satysfakcjonującym gameplayem oraz stylizowaną na kreskówki z lat 30. ubiegłego wieku grafiką. Nic zatem dziwnego, że sprzedała się znakomicie. Twórcy pochwalili się, że tytuł rozszedł się na wspomnianych na początku dwóch platformach oraz Nintendo Switch, na którym jest dostępny od kwietnia tego roku, w 5 milionach egzemplarzy. Oznacza to, że w nieco ponad dwa miesiące gracze kupili kolejny milion kopii produkcji.

Z okazji drugich urodzin oraz osiągnięcia następnego ważnego kamienia milowego w sprzedaży, Cuphead można obecnie kupić na platformach cyfrowych (Steam, GOG, Microsoft Store oraz Nintendo eShop) ze zniżką wynoszącą 20%. Promocja potrwa do 6 października. Ponadto twórcy obiecują, że przez kolejne 5 dni możemy spodziewać się innych ciekawych atrakcji i prezentów związanych z ich produkcją. Śledźcie zatem konta studia MDHR na Twitterze i Facebooku, by nic Wam nie umknęło.

Cuphead wciąż sprzedaje się bardzo dobrze. - Drugie urodziny i imponujące wyniki sprzedaży Cuphead - wiadomość - 2019-09-30
Cuphead wciąż sprzedaje się bardzo dobrze.

Obecnie miłośnicy Cupheada czekają przede wszystkim na dodatek do ich ukochanej gry, zatytułowany The Delicious Last Course. Uzupełni on tytuł między innymi o nową wyspę, pociski oraz bohaterkę o imieniu Miss Chalice. Ponadto na horyzoncie majaczy serial animowany produkowany przez platformę Netflix. Więcej szczegółów na jego temat znajdziecie w tym miejscu.

  1. 7 lat pracy, 45 000 rysunków i jeden hit – oto kulisy sukcesu Cuphead
  2. Oficjalna strona internetowa gry Cuphead

Miłosz Szubert

Miłosz Szubert

Filmoznawca z wykształcenia. W GRYOnline.pl pracuje od stycznia 2017 roku. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek, historii oraz gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle). Przez parę lat montował filmy na kanale Notatnik Kinomana na YouTube.

więcej