Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 lutego 2009, 15:45

autor: Filip Grabski

Druga część Red Dead Revolver zapowiedziana

Stepów szum, sępów śpiew, złoto z banku pośród drzew – jeśli miłe są ci klimaty Dzikiego Zachodu ucieszysz się na wieść, że jesienią przyjdzie ci zagrać w Red Dead Redemption.

Stepów szum, sępów śpiew, złoto z banku pośród drzew – jeśli miłe są ci klimaty Dzikiego Zachodu ucieszysz się na wieść, że jesienią przyjdzie ci zagrać w Red Dead Redemption.

Wieść gminna niesie, że gry o kowbojach cierpią na podobne fatum, co gry o wojnie w Wietnamie – tak dobrych tytułów, jak kiedyś, już nie będzie. Tymczasem Dziki Zachód przychodzi nam odwiedzać w coraz większej ilości tytułów (żeby wspomnieć choćby polskie Call of Juarez i zapowiedzianą niedawno kontynuację tej gry). Red Dead Redemption to bezpośredni sequel wydanego w 2004 Red Dead Revover i ponownie jest przygotowywany przez speców z Rockstar Games, a pojawić się ma po wakacjach na PS3 i X360.

Historia byłego rzezimieszka imieniem John Marston dzieje się na początku XX wieku i zapewnić ma mnóstwo wrażeń płynących z odkrywania otwartego świata przygotowanego przez chłopaków z San Diego. A w nim znajdziecie kurtyzany, rewolwerowców, dziką zwierzynę i epicką opowieść o upadku Dzikiego Zachodu. Napędzana silnikiem RAGE (znacie go choćby z Grand Theft Auto IV) gra pozwoli na nieliniową zabawę, w której sam zadecydujesz o własnym losie. Czy rzeczywistość będzie tak piękna, jak zapowiedzi – przekonamy się za parę miesięcy.

Druga część Red Dead Revolver zapowiedziana - ilustracja #1

John zrobił swoje i może odjechać w kierunku zachodzącego słońca.

Druga część Red Dead Revolver zapowiedziana - ilustracja #2

Ty! Na koniu! Po prawej masz kamerę!

Druga część Red Dead Revolver zapowiedziana - ilustracja #3

Słońce jeszcze nie zachodzi, nie odjeżdżaj.

Druga część Red Dead Revolver zapowiedziana - ilustracja #4

A pod tym obrazkiem nie będzie podpisu.

 

 

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej