Do czego zdolny jest silnik graficzny wykorzystany w grze Far Cry 2?
Za pierwszą część Far Cry odpowiedzialna był niemiecka firma Crytek. Dzięki wykorzystania napisanego przez programistów firmy silnika CryEngine, gra w momencie premiery stała się prawdziwym graficznym objawieniem. Jednak nad drugą częścią pracuje studio Ubisoft Montreal, które zdecydowało się na użycie zupełnie innego silnika o nazwie Dunia.
Za pierwszą część Far Cry odpowiedzialna był niemiecka firma Crytek Studios. Dzięki wykorzystaniu napisanego przez programistów firmy silnika CryEngine, gra w momencie premiery stała się prawdziwym graficznym objawieniem. Jednak nad drugą częścią pracuje studio Ubisoft Montreal, które zdecydowało się na użycie zupełnie innego silnika o nazwie Dunia.
Na stronie Far Cry 2 Headquarters pojawiły się filmiki pokazujące Dunię w działaniu. Możemy na nich zobaczyć jak nowe dzieło Ubisoftu radzi sobie w działaniu z efektami atmosferycznymi, zmiennym cyklem dnia i nocy czy też realistycznie wyglądającą wegetacją flory.
Przypominam również, że w chwili obecnej pecetowa premiera gry Far Cry 2 planowana jest na luty 2008 roku. Z uroczych zakątków Mikronezji, które mieliśmy okazję podziwiać w pierwszej części, tym razem przeniesiemy się na afrykańską sawannę gdzie będziemy mieli okazję zapoznać się z niełatwym fachem najemnika.
Chętnych do zapoznania się z większą ilością szczegółów dotyczących gry zapraszam do przeczytania naszej zapowiedzi.