Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 grudnia 2007, 20:00

Do czego zdolny jest silnik graficzny wykorzystany w grze Far Cry 2?

Za pierwszą część Far Cry odpowiedzialna był niemiecka firma Crytek. Dzięki wykorzystania napisanego przez programistów firmy silnika CryEngine, gra w momencie premiery stała się prawdziwym graficznym objawieniem. Jednak nad drugą częścią pracuje studio Ubisoft Montreal, które zdecydowało się na użycie zupełnie innego silnika o nazwie Dunia.

Za pierwszą część Far Cry odpowiedzialna był niemiecka firma Crytek Studios. Dzięki wykorzystaniu napisanego przez programistów firmy silnika CryEngine, gra w momencie premiery stała się prawdziwym graficznym objawieniem. Jednak nad drugą częścią pracuje studio Ubisoft Montreal, które zdecydowało się na użycie zupełnie innego silnika o nazwie Dunia.

Na stronie Far Cry 2 Headquarters pojawiły się filmiki pokazujące Dunię w działaniu. Możemy na nich zobaczyć jak nowe dzieło Ubisoftu radzi sobie w działaniu z efektami atmosferycznymi, zmiennym cyklem dnia i nocy czy też realistycznie wyglądającą wegetacją flory.

Przypominam również, że w chwili obecnej pecetowa premiera gry Far Cry 2 planowana jest na luty 2008 roku. Z uroczych zakątków Mikronezji, które mieliśmy okazję podziwiać w pierwszej części, tym razem przeniesiemy się na afrykańską sawannę gdzie będziemy mieli okazję zapoznać się z niełatwym fachem najemnika.

Chętnych do zapoznania się z większą ilością szczegółów dotyczących gry zapraszam do przeczytania naszej zapowiedzi.

Do czego zdolny jest silnik graficzny wykorzystany w grze Far Cry 2? - ilustracja #1
Do czego zdolny jest silnik graficzny wykorzystany w grze Far Cry 2? - ilustracja #2
Do czego zdolny jest silnik graficzny wykorzystany w grze Far Cry 2? - ilustracja #3

Przemysław Zamęcki

Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

więcej