autor: Marek Grochowski
Dlaczego Too Human nie pojawił się na E3?
Fakt, że jedna z najlepiej zapowiadających się gier akcji dedykowanych konsoli X360 nie pojawiła się na zeszłotygodniowych targach E3, został potraktowany przez opinię publiczną jako spore rozczarowanie. Co stało za decyzją producentów, w wyniku której sztandarowy produkt studia Silicon Knights zręcznie ominął imprezę w Santa Monica?
Fakt, że jedna z najlepiej zapowiadających się gier akcji dedykowanych konsoli X360 nie pojawiła się na zeszłotygodniowych targach E3, został potraktowany przez opinię publiczną jako spore rozczarowanie. Co stało za decyzją producentów, w wyniku której sztandarowy produkt studia Silicon Knights zręcznie ominął imprezę w Santa Monica?
Dennis Dyack, przedstawiciel zespołu podaje kilka powodów poczynienia takiego, a nie innego kroku. Jedną z przyczyn jest fakt, że deweloperzy zaplanowali już wcześniej, iż na potrzeby swego projektu zorganizują niebawem własną, bardziej odpowiednią prezentację. Gdyby nie to wydarzenie, ich dzieło najprawdopodobniej znalazłoby się w programie obejmującym niedawną konferencję Microsoftu. Problem mogłoby stanowić w tym wypadku jedynie stwierdzenie Petera Moore’a, że każda gra zaprezentowana w trakcie pokazu trafi na rynek jeszcze w tym roku. Wiadomo bowiem, iż produkcja Silicon Knights ukaże się w sklepach dopiero w 2008.
Znacznie ważniejszą pobudką, dla której Too Human nie opuścił zakamarków własnego studia, jest jednak fakt, że gra weszła już w finalną fazę procesu produkcyjnego i odpowiedzialni za jej przygotowanie programiści są aktualnie zajęci szlifowaniem swego dzieła. Nie mają więc czasu, aby głowić się nad organizacją dodatkowych, niepotrzebnych ich zdaniem, przedsięwzięć.