autor: Łukasz Szliselman
Divinity: Grzech Pierworodny osiąga pierwszy cel dodatkowy na Kickstarterze
Studio Larian zebrało już pół miliona dolarów na Divinity: Grzech Pierworodny za pośrednictwem Kickstartera. Jest to równoznaczne z osiągnięciem pierwszego celu dodatkowego, dzięki czemu w grze pojawi się rozbudowane schronienie dla graczy.
Divinity: Grzech Pierworodny osiągnął pierwszy cel dodatkowy na Kickstarterze. Fani gry ofiarowali studiu Larian ponad pół miliona dolarów, zatem w grze powinno pojawić się schronienie „na skraju czasu”, do którego przeniesiemy się w dowolnym momencie, by odpocząć od trudów i znojów podróży. Na początku nasza baza wypadowa będzie nieco pustawa (i przerażająca), ale z czasem przeobrazimy ją w przytulny dom i wypełnimy różnymi służącymi. Co więcej, na wygląd tego miejsca wpłyną wybory fabularne gracza.
To nie wszystko, co szykuje dla nas studio Larian. Ponieważ grę do tej pory wsparło ponad 10 tysięcy osób, za każdy kolejny tysiąc ofiarodawców twórcy rozbudują jedną z lokacji w grze – leże potwora, zamieszkującego Widmowy Las (Phantom Forest) – o jeden poziom. Ponadto każdy tysiąc „lajków” na facebookowym koncie Divinity: Grzech Pierworodny oznacza dodatkowe spotkanie z Bellegarem – rymującym magiem.
Następny próg to 650 tysięcy dolarów, po przekroczeniu którego rozwój postaci zostanie rozszerzony o talenty, zapewniające unikalne zdolności (np. rozmawianie ze zwierzętami) oraz odzwierciedlające decyzje gracza cechy osobowości – przyznają nam one określone premie i kary (przykładowo bohaterowie znani ze swojej lojalności zadadzą zwiększone obrażenia walcząc ramię w ramię z towarzyszem, ale poniosą dotkliwsze szkody przy próbie odwrotu). Pozostałe cele dodatkowe opisywaliśmy w zeszłym tygodniu (możecie zapoznać się z nimi szczegółowo na stronie gry na Kickstarterze).
Przy tej okazji twórcy Divinity: Grzech Pierworodny przygotowali nagranie prezentujące fragment rozgrywki. Materiał podkreśla wartość eksploracji – niektóre ciekawe miejsca odnajdziemy wyłącznie dzięki naszej ciekawości. Studio Larian przewiduje, że grę uda się ukończyć jeszcze w tym roku. Trzymamy kciuki!
- Oficjalna strona gry Divinity: Grzech Pierworodny
- Divinity: Grzech Pierworodny na Kickstarterze
- Graliśmy w Divinity: Grzech pierworodny - oldskulowe RPG w nowoczesnej oprawie