Dishonored - porównanie ustawień graficznych na PC
Dzisiejsza premiera Dishonored prowokuje do porównań. Zapraszamy do obejrzenia filmiku, w którym staramy się przedstawić różnice pomiędzy minimalnymi i maksymalnymi ustawieniami graficznymi w grze studia Arkane.
Dziś premiera Dishonored - jednego z najbardziej oczekiwanych tytułów tego roku, nowej marki, która może przyciągnąć rzesze graczy spragnionych wrażeń na miarę niezapomnianego Thiefa czy serii Bioshock. W związku z tym przygotowaliśmy dla Was kilkuminutowy filmik przedstawiający różnice w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych.
Dishonored powstał na bazie silnika Unreal Engine 3. I to niestety widać - tytuł nie należy na pewno do najładniejszych gier na rynku, ale trudno odmówić mu interesującego designu nawiązującego m.in. do gatunku steampunk. Różnice pomiędzy minimalnymi i maksymalnymi ustawieniami graficznymi widoczne są przede wszystkim w jakości tekstur. W minimum wszystko jest mocno rozmazane - zarówno detale postaci, jak i różnych obiektów. Jest nieco słabsze oświetlenie scen, a także występuje brak efektu promieni słonecznych rozszczepianych przez obiekty znajdujące się na ich drodze. Dużo słabiej prezentują się wszelkie cienie. Odpowiednia opcja wyłącza także te generowane przez dziesiątki biegających wokół szczurów.
Ustawienia minimum | Ustawienia maksimum | |
Rozdzielczość | 1920x1080 | 1920x1080 |
Synchronizacja pionowa | Wyłaczona | Włączona |
Szczegółowość tekstur | Niska | Duża |
Szczegółowość modeli | Normalna | Duża |
Promienie świetlne | Wyłączone | Włączone |
Tryb antyaliasingu | Wyłączony | FXAA |
Szczurze cienie | Wyłączone | Włączone |
Konfiguracja sprzętowa wykorzystana do nagrania filmu:
Procesor: Intel Core i5-2500 3.30 GHz
Płyta główna: MSI P67A-GD55 (B3)
Karta graficzna: HIS ATI Radeon HD 5850 1024 MB
Pamięć RAM: 8GB
System operacyjny: Windows 7 64bit