autor: Maciej Myrcha
DirectX 10 na Xbox 360 – nie. Crysis - może?
Wczorajsze rewelacje na temat możliwości zaimplementowania w najnowszej konsoli stacjonarnej Microsoftu bibliotek DirectX 10, podane za serwisem News4Gamers, okazały się nie do końca prawdziwe. Natomiast wersja Crysis przeznaczona na Xboxa 360 pozostaje nadal sprawą otwartą, chociaż nie pojawiło się w tej kwestii żadne oficjalne oświadczenie.
Wczorajsze rewelacje na temat możliwości zaimplementowania w najnowszej konsoli stacjonarnej Microsoftu bibliotek DirectX 10, podane za serwisem News4Gamers, okazały się nie do końca prawdziwe. Natomiast wersja Crysis przeznaczona na Xboxa 360 pozostaje nadal sprawą otwartą, chociaż nie pojawiło się w tej kwestii żadne oficjalne oświadczenie.
Plotki o przystosowaniu Xboxa 360 do uruchomienia DirectX 10 zdementowali przedstawiciele ATI: „Na konsoli nie można uruchomić biblioteki DirectX 10. Oczywiście, Xbox 360 posiada szereg unikalnych właściwości, dzięki którym można uzyskać pewne funkcjonalności tej biblioteki. Niektóre elementy wizualne mogą być powielone na Xbox 360, jednak nie można nazwać tego DirectX 10.” To tyle w temacie ewentualnego upgrade konsoli.
O tym, czy ukaże się konsolowa wersja Crysis, można obecnie jedynie spekulować. Sami zainteresowani, Crytek Studios, nabrali wody w usta i milczą jak zaklęci.