Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 lutego 2021, 06:47

autor: Adrian Werner

Diablo 4 - nowy zwiastun z BlizzConline ujawnia klasę Łotrzycy

Studio Blizzard Entertainment zaprezentowało kolejną klasę postaci w Diablo 4. Jest nią Rogue, czyli Łotrzyca. Udostępniono koncentrujący się na niej zwiastun oraz zestaw świeżych screenów.

Na wirtualnej imprezie BlizzConline 2021 nie mogło zabraknąć Diablo IV, czyli jednego z najbardziej wyczekiwanych projektów, nad którymi pracuje obecnie studio Blizzard Entertainment. Autorzy zaprezentowali m.in. nowy zwiastun oraz świeże screeny.

Trailer ujawnił kolejną klasę postaci, którą znajdziemy w grze. Zgodnie z wcześniejszymi przeciekami, jest nią Rogue, czyli Łotrzyca/Łotr. Tak jak w przypadku innych profesji, gracze będą mogli wybrać płeć postaci, ale na razie pokazano jedynie żeńską wersję.

Przypomnijmy, że Rogue to czwarta ujawniona klasa w grze. Wcześniej poznaliśmy Druida, Czarodziejkę oraz Barbarzyńcę. Diablo IV ma wystartować z pięcioma profesjami, więc pozostała jeszcze jedna nieznana.

Rogue zapowiada się na najbardziej mobilną klasę postaci. Grając nią, postawimy na błyskawiczne ataki łukami oraz sztyletami. Będziemy mogli korzystać z potężnych kombosów oraz magii cienia, jak również wzmacniać ofensywną skuteczność za pomocą trucizn. System rozwoju pozwoli na specjalizację zarówno w walce dystansowej, jak i w starciach w zwarciu.

Zaprezentowany na BlizzConline 2021 zwiastun był obszerny – trwa ponad 4 minuty. Możemy na nim zobaczyć scenkę fabularną, w której Łotrzyca prezentuje duchownemu uszy zabitych złoczyńców, oraz wiele sekwencji rozgrywki, pokazujących, jak będzie wyglądała zabawa tą klasą.

Przypomnijmy, że na Diablo IV sporo jeszcze poczekamy. Kilka tygodni temu firma Activision poinformowała, że gra ukaże się najwcześniej w 2022 r. W tym roku otrzymamy za to Diablo II: Resurrected, czyli odświeżoną wersję drugiej części cyklu.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Oficjalna strona studia Blizzard Entertainment
  3. Diablo 4 wygląda jak Diablo, którego zawsze chcieliśmy

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej