Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 kwietnia 2023, 21:17

Na wbicie 100. poziomu w Diablo 4 poświęcicie cały tygodniowy urlop

Joseph Piepiora z firmy Blizzard Entertainment rozwiał wątpliwości co do tego, ile mniej więcej zajmie osiągnięcie najwyższego poziomu w Diablo 4.

Źródło fot. Blizzard Entertainment.
i

Dopiero co twórcy Diablo IV podzielili się mnóstwem informacji na temat gry w ramach prawie dwugodzinnej transmisji. Mimo to gracze nadal mają wiele pytań, na które deweloperzy regularnie odpowiadają w mediach społecznościowych lub w rozmowach z dziennikarzami. W ten sposób rozwiano wątpliwości co do czasu, potrzebnego na osiągnięcie 100. poziomu.

Kwestia ta była poruszona od dawna. Wspomniano o niej także w wywiadzie dla serwisu PC Gamer sprzed dwóch tygodni. Joseph Piepiora – zastępca reżysera gry – stwierdził wtedy, że zdobycie wszystkiego w ramach przepustki sezonowej zajmie „około 80 godzin”, a osiągnięcie maksymalnego poziomu – „trochę więcej czasu” (w zależności od stylu gry).

Sęk w tym, że nie do końca zgadza się to z wcześniejszymi informacjami. Jeszcze w grudniu Piepiora zapewniał, że dobicie do 100. poziomu zajmie „mniej więcej 150–180 godzin”. Tak więc po ukończeniu przepustki bitewnej trzeba by poświęcić drugie tyle czasu na „levelowanie” postaci. Jakby nie patrzeć, trudno uznać to za „trochę więcej czasu” (nawet abstrahując od słów o stylu gry).

Dlatego też internauta @Xeiom poprosił Piepiorę na Twitterze o wyjaśnienie sytuacji. Twórca potwierdził, że „przeciętnie” grające osoby będą potrzebowały ponad 150 godzin na osiągnięcie 100. poziomu. Deweloper nie dodał, jak przekłada się to na czas potrzebny na ukończenie przepustki sezonowej.

Diablo IV zadebiutuje 6 czerwca na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Przypomnijmy, że w przyszłym miesiącu będziemy mogli ponownie przetestować grę w ramach beta-testów.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej