Patch 1.1.1 do Diablo 4 z pełną listą zmian; jest na niej niespodzianka dla bossów
Premiera patcha 1.1.1 do Diablo 4 nastąpi dopiero za sześć dni, jednak Blizzard dziś opublikował pełną listę zmian, które trafią wkrótce na serwery gry.
Choć oczekiwana aktualizacja 1.1.1 do Diablo 4 zadebiutuje dopiero 8 sierpnia, już dzisiaj Blizzard opublikował pełną listę zmian, jakie wprowadzi ta łatka.
Nowy patch do „diabełka”, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, wzmacnia wszystkie klasy postaci – szczególnie barbarzyńcę i czarodziejkę – a także wprowadza wyczekiwane przez społeczność funkcje. Co ważne, w aktualizacji nie zabrakło też niespodzianki.
Wzmocnienia klas, więcej potworów
Łatka 1.1.1 do Diablo 4 to przede wszystkimi wyczekiwane wzmocnienia wszystkich klas.
- Największy przypływ mocy w nadchodzącym patchu powinny odczuć postaci czarodziejów i barbarzyńców; w przypadku tych pierwszych wzmocniono przede wszystkim „przeżywalność” dzięki ulepszeniom w tablicy Paragonów.
- Aktualizacja usprawniła również niektóre niszowe „buildy”, jak np. druid polegający na kompanach czy nekromanta walczący za pomocą „sługusów”.
- Wzmocniono także niektóre aspekty i przedmioty, np. Aspekt Udręki (nekromanta).
Kolejną fundamentalną zmianą, jaką wprowadza patch 1.1.1 do Diablo 4 jest zwiększone zagęszczenie potworów w Podziemiach Koszmarów oraz w Piekielnych Przypływach – o co zabiegała od dawna społeczność gry.
Dostosowano również częstotliwość wypadania przedmiotów legendarnych. Od teraz gracze znajdą ich więcej.
Bossowie na poziomie 35. i wyższym mają teraz 100% szans na upuszczenie przedmiotu legendarnego.
Gobliny skarbnicy mają teraz zwiększoną szansę na upuszczenie przedmiotu legendarnego od poziomu 6-14. i gwarantują upuszczenie przedmiotu legendarnego od poziomu 15.
Wydarzenia legionowe gwarantują upuszczenie legendarnego przedmiotu od poziomu 35.
Do gry wprowadzono również kilka ogólnych usprawnień.
- Dodatkowe obrażenia lub dodatkowe efekty, które są stosowane przy trafieniu lub podczas zadawania obrażeń, będą teraz nakładane przez aktywną barierę.
- Zmniejszono koszt resetu umiejętności; redukcja zaczyna się na niższych poziomach i osiąga maksymalnie 40% na poziomie 100.
- W grze za złoto będzie można nabyć dodatkową skrytkę.
- Zwiększono limit kumulacji eliksirów w jednym polu z 20 do 99.
- Czas komendy opuszczania lochów znów ma trwać 3 sekundy.
- Usunięto niektóre afiksy Podziemi Koszmarów: spalanie zasobów, poplecznicy (backstabbers), wzmocnione elity (zaklęte na zimno).
Warto również wspomnieć o dość zaskakującej zmianie, która objęła wysokopoziomowych bossów. „Szefowie” od teraz będą znacznie wytrzymalsi dzięki zwiększonym paskom ich zdrowia.
Bossowie powyżej 60. poziomu będą mieli więcej zdrowia. Przykłady:
- bossowie na poziomie 60. i niższym pozostają bez zmian.
- bossowie na poziomie 80. mają o 50% więcej zdrowia.
- bossowie na poziomie 100. mają o 100% więcej zdrowia.
- bossowie na poziomie 120. mają o 120% więcej zdrowia.
- bossowie na poziomie 150. i wyższym mają o 150% więcej zdrowia.
Oczywiście aktualizacja 1.1.1 naprawia również liczne błędy gry związane z zadaniami, karnetem sezonowym czy trybem kooperacji. Co ciekawe, wiele na to wskazuje, że zapowiadane zmiany w funkcjonowaniu wierzchowca ominą ten patch – wbrew początkowym planom twórców.
Po szczegółowy opis zmian odsyłam Was na oficjalną stronę Blizzarda: