Granie wieloma postaciami w Diablo 4 wkrótce stanie się łatwiejsze, Blizzard złagodzi wymagania
Sezon 1. w Diablo IV jest tuż za rogiem. Wraz z nadchodzącym wydarzeniem twórcy wprowadzą do gry drobną zmianę, która ułatwi zabawę wieloma różnorodnymi postaciami.
Do startu pierwszego sezonu Diablo IV pozostały już niespełna 2 dni. Wśród mniejszych oraz większych zmian, które wprowadzi wydarzenie, znalazła się taka, która z pewnością przypadnie do gustu graczom lubiącym częste żonglowanie postaciami.
Zmiany w mechanice przedmiotów
Do tej pory ograniczenie w znajdowanych przedmiotach sprawiało, że bohaterowie na 100. poziomie doświadczenia, byli w stanie znaleźć wyposażenie tylko dla podobnych, wymaksowanych postaci. Oznaczało to, że gracz, który znalazł interesujący przedmiot dla innej klasy, musiał poświęcić mozolne godziny na wylewelowanie nowego bohatera, by móc w ogóle skorzystać z upragnionego ekwipunku.
Zmiana ogłoszona pierwotnie na twitterowym profilu Josepha Piepiory (zastępcy reżysera gry) obniżyć ma wymagania przedmiotów związane z poziomem postaci. Od tej pory:
- święte przedmioty wymagać będą maksymalnie 60. poziomu postaci;
- starożytne przedmioty wymagać będą maksymalnie 80. poziomu postaci.
Nowość w skalowaniu przedmiotów sprawi, że gracze preferujący częste zmiany ról dużo łatwiej i szybciej otrzymają możliwość przywdziewania wysokopoziomowego wyposażenia.
Zmiana nie będzie jednak działać retroaktywnie. Oznacza to, że rzadkie przedmioty znalezione przed startem sezonu 1. nie otrzymają nowych wymagań co do poziomu bohatera.
Na tę chwilę zagadką pozostaje kwestia wysokopoziomowych aspektów. Aktualnie dodanie wysokopoziomowego aspektu może skutecznie podnieść ograniczenie poziomu przedmiotu. Premiera sezonu 1. prawdopodobnie rozwieje wątpliwości związane z potencjalnymi korektami również w tym temacie.