Diablo 4 jednak sięgnęło po kurczaka, nagrody w grze dzięki KFC
Potwierdziły się niedawne plotki – sieć fast foodów KFC kontynuuje współpracę z Blizzardem. W efekcie niektórzy klienci restauracji mogą zdobyć nagrody do Diablo IV.
Na początku maja pojawiły się nieoficjalne doniesienia, że w związku ze zbliżającą się premierą Diablo IV studio Blizzard Entertainment ponownie połączy siły z siecią fast foodów KFC. Efektem współpracy obu firm miały być nagrody (elementy kosmetyczne), jakie klienci restauracji mogliby odebrać w nadchodzącej produkcji.
Przecieki znalazły potwierdzenie w rzeczywistości. Na oficjalnej stronie KFC w Stanach Zjednoczonych pojawiło się oficjalne potwierdzenie drugiej tury współpracy z Blizzardem i Diablo 4.
Z informacji przekazanych przez serwis Wowhead wynika, że klienci z terenów USA, którzy w dniach od 29 maja do 2 lipca zamówią przez stronę internetową bądź aplikację restauracji kanapkę lub cały zestaw mogą liczyć na kody uprawniające do odbioru przedmiotów kosmetycznych w Diablo IV. Aby zrealizować kupon, muszą uprzednio powiązać swoje konto KFC z Battle.net.
Każdy klient będzie mógł odebrać w sumie pięć elementów kosmetycznych. Przy najtańszych kanapkach za ok. 5 dolarów odblokowanie wszystkich dodatków w Diablo IV będzie kosztować ok. 25 dolarów.
Co może dziwić, to fakt, że informacji o promocji jest niewiele. Zarówno Blizzard, jak i KFC nie reklamują nigdzie indziej swojej współpracy. Na stronie restauracji widnieje karta FAQ, ale w momencie pisania tej wiadomości jest ona nieaktywna. Klienci muszą zatem na własną rękę dowiadywać się o szczegółach . Ciekawi nas, czy i tym razem pojawią się równie zdesperowani fani Diablo, jak przy okazji pierwszej akcji z KFC.
Diablo IV ukaże się na rynku 6 czerwca. Gra będzie dostępna na PC, PS4, PS5, XOne i XSX/S. Osoby, które zamówią Edycję Deluxe bądź Ultimate, przygodę w Sanktuarium rozpoczną cztery dni wcześniej.