Deus Ex najlepszą pecetową grą w historii według PC Gamera
Redakcja brytyjskiej edycji PC Gamer – jednego z najbardziej uznanych magazynów poświęconych elektronicznej rozrywce – opublikowała w ostatnim numerze pisma subiektywne zestawienie najlepszych gier pecetowych w historii. Na pierwszym miejscu znalazł się niezapomniany Deus Ex.
Redakcja brytyjskiej edycji PC Gamer – jednego z najbardziej uznanych magazynów poświęconych elektronicznej rozrywce – opublikowała w ostatnim numerze pisma subiektywne zestawienie najlepszych gier pecetowych w historii. Na pierwszym miejscu znalazł się niezapomniany Deus Ex.
Deus Ex
Przygody agenta-cyborga J. C. Dentona – dzieło Warrena Spectora (Thief) – zdeklasowały rywali, udowadniając, że uniwersum dopieszczone pod względem konstrukcyjnym, a także pobudzająca do działania, wielowątkowa fabuła, są warte więcej aniżeli niejeden wodotrysk wizualny. Ciekawe, czy podobnie będziemy mogli powiedzieć o nadciągającej kontynuacji (Deus Ex: Human Revolution).
Dzieło studia ION Storm pozostawiło w pokonanym polu wiele znakomitych, pecetowych tytułów. Na drugim miejscu uplasował się World of Warcraft, który na stałe odmienił pojęcie masowej rozgrywki sieciowej, z kolei ostatnie miejsce na podium przypadło The Elder Scrolls IV: Oblivion (posiadającemu tyluż przeciwników, co zwolenników).
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Na czwarte miejsce według redakcji brytyjskiego PC Gamera zasłużyło Team Fortress 2 autorstwa firmy Valve, które służy często za podręcznikowy przykład wsparcia, jakim producent może obdarzyć swoją produkcję po premierze (w październiku miną cztery lata od premiery tej sieciowej strzelaniny).
Nieoczekiwanie dopiero na piątym miejscu uplasowała się druga odsłona historii Gordona Freemana, czyli Half-Life 2. Jest to o tyle zaskakujące rozstrzygnięcie, że przecież produkt Valve jest jedną z czterech najwyżej ocenionych gier w historii przez PC Gamer UK (96% - taką notę otrzymały również: Civilization II, Half-Life oraz Quake II).
Half-Life 2
Przypominamy, że brytyjski PC Gamer został powołany do życia w listopadzie 1993 roku. Od tego czasu redakcja nieprzerwanie raczy swoich czytelników recenzjami nowości, a także komentarzami, w których odnosi się do growej rzeczywistości. W czerwcu 1994 roku wystartowała również amerykańska edycja pisma. Ponadto w sprzedaży znajduje się kilka pomniejszych, w tym m.in. rosyjska, australijska i szwedzka.