Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 stycznia 2008, 13:14

autor: Artur Falkowski

Demo The Club już dziś na Xbox LIVE Marketplace

Demo najnowszej produkcji Bizarre Creations, gry The Club, pojawiło się na europejskim Xbox LIVE Marketplace szybciej niż się tego spodziewaliśmy. Zaledwie wczoraj informowaliśmy o tym, że ukaże się niebawem, a już dzisiaj jest do pobrania.

Demo najnowszej produkcji Bizarre Creations, gry The Club, pojawiło się na europejskim Xbox LIVE Marketplace szybciej niż się tego spodziewaliśmy. Zaledwie wczoraj informowaliśmy o tym, że ukaże się niebawem, a już dzisiaj jest do pobrania.

Zgodnie z niedawno wprowadzonymi przez Microsoft zasadami, demo mogą pobrać najpierw wyłącznie posiadacze konta Gold. Osoby nie uiszczające opłaty subskrypcyjnej będą musiały poczekać tydzień, zanim będą mogły same je przetestować.

Demo The Club już dziś na Xbox LIVE Marketplace - ilustracja #1

Wersja demonstracyjna The Club zawiera ten sam etap (więzienie), który znalazł się w demie na PS3 (od dwóch tygodni jest ono do pobrania z brytyjskiego PlayStation Store). Jedyną różnicą jest postać bohatera, którym można zagrać. W przypadku wersji na X360 jest nim nowojorski detektyw Renwick.

Demo pozwoli przetestować dwa tryby rozgrywki dla jednego gracza (Sprint i Time Attack) oraz pobawić się nieco w trybie multiplayer.

Demo zajmuje 1,36 GB. Pełna wersja gry ukaże się na X360, PS3 i PC 8 lutego bieżącego roku. Nie jest planowane wydanie dema na komputery PC.

Uaktualnienie:

Niestety, wygląda na to, że demo The Club to kolejna produkcja, w którą nie mogą zagrać Polacy. Już od wiosennej aktualizacji oprogramowania konsoli okazało się, że niektóre tytuły, choć pozornie dostępne, w rzeczywistości są niemożliwe do pobrania dla osób z naszego kraju. Powodem takiej sytuacji jest to, że do tej pory nie doczekaliśmy się uruchomienia polskiego Xbox LIVE. Nie wiadomo z jakiego powodu Microsoft postanowił, że zanim to się nie zmieni, obowiązują nas te same restrykcje, które dotyczą naszych zachodnich sąsiadów, a w Niemczech zasady przyznawania pozwolenia na publikację poszczególnych gier są bardzo rygorystyczne.