autor: Radosław Grabowski
Demo gry Painkiller po Walentynkach 2004. Pełna wersja może nie dotrzeć na czas.
Dedykowana sieciowa witryna nadchodzącej gry z gatunku FPS pt. Painkiller, przygotowywanej przez pracowników polskiego studia People Can Fly, uległa właśnie wydatnej przebudowie. Przy okazji dokładnie wyjaśniona została kwestia obiecywanej interaktywnej edycji pokazowej trybu jednoosobowego. Pojawiły się także nieoficjalne informacje nt. odłożenia w czasie momentu komercyjnego debiutu aplikacji.
Dedykowana sieciowa witryna nadchodzącej gry z gatunku FPS pt. Painkiller, przygotowywanej przez pracowników polskiego studia People Can Fly, uległa właśnie wydatnej przebudowie. Przy okazji dokładnie wyjaśniona została kwestia obiecywanej interaktywnej edycji pokazowej trybu jednoosobowego. Pojawiły się także nieoficjalne informacje nt. odłożenia w czasie momentu komercyjnego debiutu aplikacji.
Wspomniana wersja demonstracyjna ma ujrzeć światło dzienne już 16 lutego bieżącego roku – tak brzmi obecne stanowisko korporacji wydawniczej Dreamcatcher Interactive. Zainaugurowano również przyjmowanie przedpremierowych zamówień (każdemu zgłoszeniu przysługuje darmowa koszulka z charakterystycznym motywem graficznym) w zachodnich sklepach Electronics Boutique i GameStop. Warto wyraźnie podkreślić, że obaj dystrybutorzy podają różne terminy rozpoczęcia wysyłania towaru do klientów, czyli odpowiednio: 10 marca 2004 i 12 kwietnia 2004.
Więcej informacji o Painkiller: