autor: Krzysztof Bartnik
Deep Silver wyda nowy tytuł studia Stormregion
Firma Deep Silver oraz zespół developerski Stormregion podpisali porozumienie, na mocy którego ten pierwszy podmiot zajmie się ogólnoświatowym wydaniem, zaś drugi stworzeniem nowej strategii czasu rzeczywistego (RTS), w jakiej zostanie wykorzystany silnik o nazwie Gepard Engine. Pierwsze szczegóły na temat przygotowywanej pozycji poznamy podczas tegorocznych targów E3.
Firma Deep Silver oraz zespół developerski Stormregion podpisali porozumienie, na mocy którego ten pierwszy podmiot zajmie się ogólnoświatowym wydaniem, zaś drugi stworzeniem nowej strategii czasu rzeczywistego (RTS), w jakiej zostanie wykorzystany silnik o nazwie Gepard Engine. Pierwsze szczegóły na temat przygotowywanej pozycji poznamy podczas tegorocznych targów E3.
Stormregion to węgierskie studio, specjalizujące się w developingu trójwymiarowych strategii czasu rzeczywistego, opartych na ich własnym, autorskim engine graficznym. Wśród produkcji, jakie wyszły już spod rąk pracowników tejże firmy wypada wymienić chociażby S.W.I.N.E. (Ś.W.I.N.I.A.) oraz pierwszą część Codename: Panzers (aktualnie trwają prace nad drugą odsłoną tego wojennego RTS-a). Z kolei Deep Silver to część korporacji wydawniczej KOCH Media, w której katalogu wydawniczym widnieją produkty pokroju Singles: Flirt Up Your Life, X2: The Threat, czy Scrapland.
Czekamy teraz na E3 2005, gdyż z powyższego porozumienia może „urodzić się” coś ciekawego.