Death Stranding - twórcy chwalą się sprzedażą i kolejnymi ulepszeniami w Director's Cut
Studio Kojima Productions pochwaliło się liczbą sprzedanych kopii gry Death Stranding. Poznaliśmy również kolejne szczegóły edycji Director's Cut.

Japońskie studio Kojima Productions pochwaliło się liczbą sprzedanych kopii swojej najnowszej gry, czyli Death Stranding. Do końca marca bieżącego roku wydany na PS4 i PC tytuł rozszedł się w sumie w ponad pięciu milionach egzemplarzy. Jay Boor, dyrektor wydawniczy studia, przyznał, że jak na pierwszą samodzielną produkcję jest to całkiem zadowalający wynik.
Boor zdradził również co nieco odnośnie zapowiedzianego na 5 września Death Stranding: Director's Cut (tylko na PS5). Oprócz nowości ujawnionych podczas lipcowego State of Play w ulepszonej wersji gry ma zostać rozwinięty moduł, dzięki któremu w świecie jednego gracza istnieją np. drogi czy mosty stworzone przez inne osoby (Social Strand System). Cytując Hideo Kojimę, Boor przyznał, że dzięki temu rozwiązaniu ludzie czują się mniej samotni w świecie Death Stranding. Więcej szczegółów na temat nowych funkcji Social Strand System mamy poznać w najbliższych tygodniach.
- Oficjalna strona internetowa studia Kojima Productions
- Recenzja gry Death Stranding – co tu się odkojimowało?
- Death Stranding – poradnik do gry