autor: Szymon Liebert
Deadly Premonition na PC ma datę premiery i wymagania sprzętowe
Deadly Premonition, kultowa gra akcji w stylu Miasteczka Twin Peaks, wyjdzie na PC pod koniec października. Twórcy ujawnili także wymagania sprzętowe konwersji na komputery osobiste.
Poznaliśmy dokładną datę premiery pecetowego wydania Deadly Premonition, czyli kultowej gry akcji z otwartym światem, której twórcy inspirowali się Miasteczkiem Twin Peaks. Konwersja tworzona przez firmę Rising Star Games wyjdzie 31 października w wersji The Director’s Cut, zawierającej lepszą grafikę, poprawiony system sterowania i dodatkowy scenariusz. Edycja na PC została wzbogacona o parę innych elementów, w tym osiągnięcia czy karty kolekcjonerskie Steam.
Wraz z pojawieniem się gry na Steamie, po akcji prowadzonej w serwisie Greenlight, poznaliśmy jej wymagania sprzętowe. Żeby wcielić się we Francisa Yorka Morgana, agenta badającego sprawę seryjnego mordercy, potrzeba nieszczególnie mocnej konfiguracji sprzętowej. Wystarczy dwurdzeniowy procesor o taktowaniu 2,0 GHz, 2 GB pamięci operacyjnej oraz karta grafiki z 512 MB pamięci na pokładzie. Wymogiem jest też posiadanie systemu Windows Vista lub 7.
Minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor: Intel Dual Core 2,0 GHz lub odpowiednik
- Pamięć operacyjna: 2 GB
- Karta grafiki: 512 MB, kompatybilna z DirectX 9.0c
- Dysk twardy: 8 GB
- System operacyjny: Windows Vista, 7 (32/64-bit)
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
- Procesor: Intel Quad Core 1,6 GHz / AMD Quad Core 1,6 GHz
- Pamięć operacyjna: 4 GB
- Karta grafiki: 1 GB, kompatybilna z DirectX 9.0c, GeForce GTX 260 / Radeon HD 4890 lub lepsza
- Dysk twardy: 8 GB
- System operacyjny: Windows Vista, 7 (32/64-bit)
Deadly Premonition to gra, która na przestrzeni lat zyskała status kultowy. W największym skrócie można powiedzieć, że jest to Alan Wake z wczesnych zapowiedzi studia Remedy. Deadly Premonition opowiada historię agenta specjalnego, który przybywa do małego miasteczka, by złapać seryjnego mordercę. Sprawy szybko się komplikują, bo w okolicy dzieją się przedziwne rzeczy. Tytuł został stworzony przez japońskie studio Access Games i sławę zyskał ze względu na ambitne założenia i… kiepskie wykonanie. Gra ma otwarty świat, zadania poboczne, rozbudowaną fabułę, ciekawe postacie i mnóstwo innych atrakcji. Jako, że twórcy mieli mały budżet, uzyskali ten efekt kosztem słabej grafiki czy topornego sterowania. Mimo wad, przygody agenta Yorka zachwyciły sporo osób.