Dead Space 2 tematem numeru w grudniowych wydaniach Xbox World 360 i OPM
W przyszłym miesiącu czeka nas najwidoczniej wysyp informacji na temat Dead Space 2. Kontynuacja przygód Isaaca Clarke’a, wykwalifikowanego inżyniera, który nawiedził statek Ishimura w celu zbadania powodu wysłania sygnału ratunkowego, ma być głównym temaem grudniowych numerów Xbox 360 World i Official PlayStation Magazine.
W przyszłym miesiącu czeka nas najwidoczniej wysyp informacji na temat Dead Space 2. Kontynuacja przygód Isaaca Clarke’a, wykwalifikowanego inżyniera, który nawiedził statek Ishimura w celu zbadania powodu wysłania sygnału ratunkowego, ma być głównym tematem grudniowych numerów Xbox World 360 i Official PlayStation Magazine.
Redakcja pierwszego z magazynów już teraz ogłosiła Dead Space 2 jednym z największych sequeli 2010 roku. Takie stwierdzenie sugeruje nie tylko sporą liczbę informacji, ale również to, że są one zwiastunem czegoś naprawdę interesującego. Szczegóły powinniśmy poznać już za kilkanaście dni – grudniowy OPM ma trafić do kiosków 22 grudnia, lecz z pewnością nieco wcześniej otrzymają go prenumeratorzy czasopisma.
Pierwszy Dead Space.
Plotki na temat drugiej odsłony Dead Space’a nie były dotąd niczym nadzwyczajnym. Pierwsze pojawiły się jeszcze w kwietniu, kiedy to Electronic Arts uruchomiło ankietę sugerującą możliwość uzupełnienia gry o tryb rozgrywki wieloosobowej (kolejne informacje w tej sprawie opublikowaliśmy przed jedenastoma dniami). Źródłem kolejnych spekulacji były profile pracowników studia Visceral Games, zamieszczone w serwisie LinkedIn. To właśnie z nich dowiadywaliśmy się, że prace nad Dead Space 2 ruszyły oraz że gra jest w ostatniej fazie pre-produkcji (stan na końcówkę września). W końcu agencja Reutersa poinformowała, że kontynuacja przygód Isaaca zostanie wydana w 2010 roku.
Część pierwsza Dead Space’a była jedną z najlepszych produkcji 2008 roku. Produkcja była wychwalana za doskonały klimat i niezwykle dopracowany interfejs. Wśród pozytywów wymieniano także projekty i zachowanie przeciwników, świetne modele broni, a także idealny balans rozgrywki. Ogromne pochwały otrzymali także graficy Visceral Games. Aż dziw bierze, że przecież grę stworzono w oparciu o silnik graficzny wykorzystany w Ojcu Chrzestnym, którego nijak nie można było nazwać pięknym.
Kontynuacja Dead Space 2 powinna zostać wydana na te same platformy, co „jedynka” – PC, Xboksa 360 i PlayStation 3. Przypominamy, że od kilku tygodniu na rynku znajduje się również spin-off przeznaczony na Wii – Dead Space: Extraction – który mimo dobrych recenzji sprzedał się słabo.